اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی نساجی: به دنبال کسب نتیجه‌ای خوب مقابل تراکتور هستیم

سرمربی باشگاه نساجی قائمشهر گفت: ما نماینده خطه شمال به‌خصوص مازندران هستیم و تا ثانیه آخر تلاش می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی نساجی: به دنبال کسب نتیجه‌ای خوب مقابل تراکتور هستیم

وحید فاضلی سرمربی باشگاه نساجی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ساری، در خصوص بازی فردای نساجی قائمشهر و تراکتورسازی آذربایجان ضمن تسلیت در خصوص درگذشت استاد محمود یاوری اظهار کرد: تیم تراکتورسازی تیم بزرگی است ستاره‌های زیاد و مربی خوبی دارد ذهنیت این تیم مدعی، برد است.

وی افزود: ما هم در نساجی قائم‌شهر تنها نماینده خطه شمال به‌خصوص مازندران هستیم تا ثانیه آخر سخت‌کوش و متمرکز می‌شویم تا بتوانیم نتیجه خوبی رقم بزنیم.

فاضلی در پاسخ به این سوال که آیا مصدوم و محروم دارید؟ گفت: خیر نداریم تست کرونای همه اعضای تیم منفی بوده است.  

سرمربی باشگاه نساجی گفت: نساجی بعد از رفتن حقیقی گلر درون دروازه نیما میرزازاد را دارد، بازی قبل را بود من اعتقاد کامل به این سنگربان دارم و آینده خوبی در فوتبال خواهد داشت، ضمن اینکه ما مهرداد طهماسبی باتجربه و حسین خطیر جوان را هم در کنارش داریم.

این مربی اضافه کرد: نیما میرزازاد گلری است که در جام جهانی گلر جوانان ایران بوده اگر قدر خودش را بداند می‌تواند موثر باشد، در خصوص چیدمان داوری بازی قبل می‌توان گفت به‌دنبال این هستم که فضایی درست شود تا داوری با رویکرد جنجالی مواجه نشود.

فاضلی تاکید کرد: من  برای نهادینه شدن این موضوع سعی می‌کنم کمک کنم، داوری بازی فردا بر عهده کرمانشاهی است که امیدوارم نهایت عدالت را رعایت کرده، نباید به‌خاطر نتیجه گرفتن داوری را تحت تاثیر قرار دهیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول