اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

60 ویژه برنامه در هفته بسیج در پل­دختر برگزار می‌­شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: ۶۰ ویژه برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان با اولویت معنویت بخشی به جامعه، مواسات و مقابله با کرونا  برگزار می­‌شود.

60 ویژه برنامه در هفته بسیج در پل­دختر برگزار می‌­شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، منصور کریمی‌فرد شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پل­دختر با تشریح برنامه‌های ویژه هفته بسیج در این شهرستان اظهار داشت: بازسازی عملیات والفجر ۹ در پلدختر از شاخص­ترین برنامه‌­های هفته بسیج است که این برنامه سال­‌های گذشته در سایر شهرستان‌های استان لرستان برگزار شده است.

 وی افزود: بازسازی عملیات والفجر ۹ امسال با پیگیری‌­ها و توجه ویژه سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  استان لرستان در راستای توجه به تسکین مشکلات روانی ناشی از آسیب­‌های سیل،در پل­دختر برگزار ­می­‌شود.

 فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: برنامه افتتاحیه بازسازی عملیات والفجر ۹ روز جمعه 30 آبان­ماه جاری در نخستین روز از هفته بسیج ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار گلزار شهدای پل­دختر برگزار می­شود.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری بازسازی عملیات والفجر 9 با بهترین کیفیت و اجرای برنامه­‌های متنوع اندیشیده و تدارک دیده شده است.

کریمی فرد یادآور شد: همچنین در نخستین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج معنویت و سلامت با جمعی از پرسنل سپاه با امام جمعه دیدار، ایستگاه سلامت برپا و زنگ بسیج در سامانه شاد آموزش و پرورش نواخته می‌­شود.

وی افزود: در دومین روز ازهفته بسیج با عنوان بسیج فرزند مسجد ،خادم مردم، از مدافعان سلامت شهرستان تقدیر به عمل می­آید و مسابقه کتاب و کتاب­خوانی و نشست­های روشن­گری برگزار و سپس عملیات والفجر ۹ برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: در سومین روز از هفته بسیج در این شهرستان با عنوان بسیج مطالبه‌گر و عدالت­خواه پس از برگزاری نشست­های سبک زندگی اسلامی تحکیم بنیان خانواده ، برنامه بازسازی عملیات والفجر 9 برگزار می­شود.

وی برگزاری نشست‌هایی به صورت فضای مجازی با استفاده از کارشناسان مربوطه در راستای تحکیم بنیان خانواده را ویژه روز چهارم هفته بسیج در پل­دختر با عنوان سبک زندگی اسلامی ایرانی برشمرد.

کریمی فرد یادآور شد: بسیج ولایی و انقلابی و تمدن‌ساز عنوان روز پنجم هفته بسیج است که در این روز در پل­دختر سپاه پاسداران و بسیجیان با کمک شبکه بهداشت در مناطق محروم شهرستان ویزیت رایگان به بیماران ارائه می­دهند و رزمایش مجازی ثامن با تفکر بسیجی برگزار می­‌شود.

وی افزود: روز ششم هفته بسیج با عنوان بسیج نیروی مقاومت ملت ایران برنامه افتتاح پروژه­های محرومیت زدایی و پخش سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت آنلاین در دستور کار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: روز هفتم هفته بسیج نیز رزمایش کمک مومنانه با توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی و سایر کمک­ها بین خانواده­‌های نیازمند برگزار می‌­شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول