اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

خیرین مدرسه‌ساز بدنبال شاد کردن دانش‌آموزان/ 1500 تبلت به مدارس اهدا می‌شود

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز لرستان گفت: یک هزار و 500 دانش آموزان لرستانی با توجه به مقطع تحصیلی خود نیاز حتمی به تبلت دارند که این مجمع به دنبال تامین این تعداد برای آن‌ها در آینده‌ای نزدیک است.

خیرین مدرسه‌ساز بدنبال شاد کردن دانش‌آموزان/ 1500  تبلت به مدارس اهدا می‌شود

علی محمد رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: برای اینکه دانش آموزان مناطق محروم در حوزه آموزش مجازی دچار عقب افتادگی نشوند تمامی مسئولین و خیران بایستی تلاش خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه تنها در پایه متوسطه به ۱۵۰۰ تبلت نیاز داریم، افزود: با توجه به نهایی بودن امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم تهیه تبلت برای این دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز بیان کرد: با کمک خیرین مدرسه ساز لرستانی و سایر خیرین استان به دنبال این هستیم که بتوانیم این تعداد تبلت را تهیه کنیم که در این زمینه اقدامات خوب صورت گرفته است که خبرهای خوبی در آینده ای نزدیک در این حوزه برای دانش آموزان مناطق محروم داریم.

رضوی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: به دنبال این هستیم که تبلت‌های تهیه شده برای دانش اموزان جزو اموال مدرسه شوند که امکان استفاده از آن‌ها برای سایر دانش آموزان در سال‌های تحصیلی آینده نیز فراهم شود.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول