اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

درخواست رئیس سازمان صمت از اصناف برای تعطیلی 2 هفته‌ای/ مهلت 10 روزه برای اصناف بدون پروانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از اصناف خواست در تعطیلی دو هفته‌ای همکاری لازم را داشته باشند.

درخواست رئیس سازمان صمت از اصناف برای تعطیلی 2 هفته‌ای/ مهلت 10 روزه برای اصناف بدون پروانه

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اخذ نتیجه مطلوب از پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت‌، در گروه همراهی و همکاری همه آحاد مردم به خصوص فعالان بازار و کسبه ممکن می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: وضعیت حال حاضر گسترش بیماری کرونا نتیجه کم‌کاری و عدم توجه جدی در بین تمامی آحاد جامعه بوده و به منظور جلوگیری از وخیم شدن اوضاع اجتماعی و اقتصادی باید خود را ملزم به رعایت همه پروتکل‌ها و بخشنامه‌های صادره از سوی وزارت بهداشت کنیم.

وی یادآور شد: اگرچه به لحاظ قرار گرفتن در شرایط تحریمی و اوضاع نامطلوب اقتصادی فشار سنگینی بر فعالان بازار و صنوف وارد می‌شود، اما با توجه به لزوم جلوگیری از رشد سریع ویروس کرونا لازم است که همه دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا اجرایی شود.

فغفوری با اشاره به ابلاغ بخشنامه جدید در خصوص تعطیلی اصناف گروه 2، 3و 4 در دو هفته آتی گفت: اگرچه این تعطیلی فشارهای اقتصادی صنوف را تشدید می‌کند اما مطمئناً با رعایت دقیق این بخشنامه از سوی صنوف تضمینی را برای سپری کردن روزهای نسبتا آرام در زمستان به دست خواهیم آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: حفظ سلامت جامعه مهمترین مولفه فعالیت اجتماعی و اقتصادی است و همه ما در هر جایگاه و فعالیتی ملزم به حرکت در مسیر تداوم آن هستیم.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان نیز با اشاره به نظارت کامل بر اصناف استان در ایام کرونا گفت: با متخلفان در این حوزه به شدت برخورد می‌شود.

سید محمود موسوی تصریح کرد: در استان زنجان 2 هزار و ۵۵۳ واحد صنفی بدون پروانه وجود دارد. 

وی با اشاره به اینکه بازرسان اتاق اصناف با مراجعه به واحدهای صنفی فاقد پروانه پس از ارائه اخطار ۱۰ روز مهلت دریافت پروانه را به صنوف متخلف می‌دهند، اضافه کرد: در صورت عدم انجام این کار با حضور نیروی انتظامی واحد مربوطه پلمب خواهد شد. 

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ادامه داد: بازرسی از اصناف استان به جد دنبال می‌شود و همه واحدهای صنفی موظف هستند نسبت به  اخذ مجوز کسب اقدام کنند. 

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول