اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر و متجاهر در زنجان خبر داد.

اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در زنجان

سعید بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای درخواست‌های مردمی و تامین امنیت مردم طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان زنجان با رعایت تمامی سازوکارهای بهداشتی به اجرا در آمد.

وی از اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان پر خطر در مرکز شهر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح هشت معتاد پرخطر به مرکز بازپروری معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: ماموران با اجرای این طرح هشت معتاد متجاهر و پرخطر را در شهر زنجان جمع‌آوری  و به مرکز بازپروری معرفی کردند.
بابایی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح از دستگیر شدگان مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی، این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به مشارکت سایر سازمان‌های مسؤول در طول اجرای این طرح برای انجام تست کرونا، افزود: در این طرح با توجه به احتمال مبتلا بودن برخی معتادان به کرونا، طرح غربالگری‌ای افراد اجرا و معتادانی که تست کرونای آن‌ها مثبت باشد تحت درمان اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان قرار گرفته و پس از بهبودی و قرنطینه برای ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل خواهند شد.

بابایی فراهم کردن امنیت جامعه را بهترین مزیت تعامل پلیس و مردم بیان و عنوان کرد: ارتقای احساس امنیت یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های پلیس استان در سال جاری است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول