اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آخرین جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در آذربایجان‌شرقی / ممنوعیت تردد از 9 شب تا 4 صبح

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان ‌شرقی، گفت: تردد خودروهای شخصی از ساعت ۹ شب تا چهار صبح در شهرهای دارای وضعیت قرمز آذربایجان‌شرقی ممنوع است.

آخرین جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در آذربایجان‌شرقی / ممنوعیت تردد از 9 شب تا 4 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو در بیست و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا با تشریح محدودیت‌های جدید کرونایی،  اظهار داشت: تا زمانی که هیچ درمان قطعی برای بیماری کرونا کشف نشده، رعایت شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی گفت: طرح جامع اعمال محدودیت‌های جدید از روز شنبه به مدت دو هفته و متناسب با وضعیت شیوع بیماری در تمامی شهرهای استان اجرا می‌شود و استمرار این محدودیت‌ها نیز پس از پایان اجرای طرح و تصویب مجدد در ستاد ملی کرونا و استان امکان‌پذیر است.
 
راستگو با اشاره به تقسیم‌بندی شهرهای استان به سه وضعیت  زرد، نارنجی و قرمز،گفت: در شهرهای با وضعیت زرد، دو سوم، وضعیت نارنجی، یک دوم و وضعیت قرمز، یک سوم کارکنان، ملزم به حضور در ادارات بوده و بقیه کارمندان با اولویت زنان سرپرست خانوار، افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای می‌توانند با موافقت مدیر مربوطه در خانه بمانند. دستگاه‌های خدمات‌رسان و دارای خدمات ضروری از  معافیت و محدودیت حضور کارکنان در ادارات، مستثنی هستند.
 
وی افزود: همچنین در شهرهای دارای وضعیت زرد، فقط مشاغل گروه چهار، وضعیت نارنجی، گروه‌های سه و چهار و وضعیت قرمز، گروه‌های دو، سه و چهار تعطیل خواهند بود و فعالیت کلیه مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی خصوصی در تمام وضعیت‌ها به شکل مجازی و غیرحضوری انجام خواهد شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در ارتباط با ممنوعیت تردد در استان از روز شنبه نیز یادآور شد: از شنبه آینده خروج خودروهای بومی پلاک شخصی از شهرهای نارنجی و نیز ورود خودروهای غیربومی با پلاک شخصی به این شهرها ممنوع خواهد بود و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند. از این تاریخ همچنین خروج خودروهای بومی با پلاک شخصی از شهرهای دارای وضعیت قرمز آذربایجان‌شرقی و ورود خودروهای غیربومی با پلاک شخصی به این شهرها ممنوع بوده و متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی مواجه می‌شوند.

وی ادامه داد: از شنبه آینده همچنین تردد خودروهای شخصی از ساعت ۹ شب تا چهار صبح در شهرهای دارای وضعیت قرمز آذربایجان‌شرقی ممنوع است و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال می‌شود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول