اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کمک ۱۸۵ میلیونی موقوفات میبد به بیمارستان امام جعفر صادق (ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده توسط این اداره برای مقابله با شیوع کرونا و همچنین پشتیبانی از کادر درمان، گفت: از محل موقوفات شهرستان میبد که 185 میلیون تومان به بیمارستان امام جعفرصادق(ع) این شهرستان کمک شد.

کمک ۱۸۵ میلیونی موقوفات میبد به بیمارستان امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از میبد، حجت‌الاسلام سجاد محمدزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهت تامین تجهیزات دستگاه اکسیژن ساز و ونتیلاتور مبلغ یک‌ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از سوی اداره اوقاف میبد به حساب بیمارستان امام جعفر صادق (ع) این شهرستان واریز شده است.

وی افزود: این اقدام با عنایت به فرمایش رهبری مبنی به کمک‌رسانی به کادر درمانی و دستگاه‌های خدمت‌رسان در مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز مبرم بیمارستان میبد به دستگاه اکسیژن‌ساز و ونتیلاتور انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد گفت: پس از تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و عمرانی بقاع متبرکه اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان میبد با اخذ مجوز از اوقاف کشور این مبلغ از سوی اداره اوقاف میبد به حساب بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان واریز گردید.

محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان میبد از ابتدای سال تاکنون قریب ۵/۵ میلیارد ریال شامل ۱۱۵۰ بسته معیشتی ‌که میانگین هر بسته سه میلیون ریال بوده است، در قالب طرح های مختلف در بین شهروندان توزیع کرده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول