اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح 586 پروژه محرومیت‌زدایی در هرمزگان+عکس

586 پروژه محرومیت‌زدایی ساخته شده به دست سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با حضور رئیس سازمان بسیج کشور به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 586 پروژه محرومیت‌زدایی در هرمزگان+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، 586 پروژه محرومیت‌زدایی ساخته شده به دست پاسداران و گروه‌های جهادی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان صبح امروز با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این پروژه‌ها شامل مجموعه‌ای طرح‌های عمرانی، سازندگی و محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان هرمزگان است که در ماه‌های اخیر عملیات اجرایی آنها به پایان رسیده است.

احداث مدرسه، مسجد، جاده روستایی، زمین ورزشی، طرح‌های آبخیزداری و بندهای محلی، خانه‌های بهداشت روستایی و آبرسانی روستایی از جمله این طرح‌ها است.

به گفته سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور، این طرح‌ها همگام با اجرای 2887 پروژه‌ محرومیت‌زدایی در سراسر کشور است که در هفته بسیج امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها از نقش گروه‌های جهادی در تکمیل این طرح‌ها نیز تقدیر کرد و عنوان داشت: یکی از اصلی‌ترین وظایف ما در گام دوم انقلاب اسلامی، تحقق عدالت در جامعه با زدودن ریشه‌های فقر و محرومیت از نقاط مختلف هرمزگان است تا بتوانیم زمینه را برای رشد و پیشرفت مردم استان در ابعاد مختلف فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 88055/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول