اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ای مجلس انقلابی، چشمان مردم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دستان شماست

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در صحن مجلس از تعطیلی کارخانه‌های این شهرستان طی سال‌های اخیر و بیکار شدن بسیاری از جوانان گلایه کرد و از نمایندگان خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

ای مجلس انقلابی، چشمان مردم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دستان شماست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جلال رشیدی کوچی در این نطق پیش از دستور اظهار داشت: در سال‌های نه چندان دور جوانان شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد دغدغه اشتغال نداشتند چون کارخانه‌های آزمایش، چرمینه، مجتمع گوشت و پتروشیمی را در کنار شهر خود می‌دیدند.

وی افزود: کشاورزان صبور ما پیشرو و خودکفا در بحث گندم بودند، دامداران ما تولیدکنندگان استان بودند، جوانان ورزشکار ما سرآمد قهرمانان ملی و جهان بودند، مردم از آثار باستانی چون تخت‌جمشید، پاسارگاد و نقش رستم خوشحال و مسرور و دلگرم به کسب درآمد بودند، اما امروز به دلیل عدم مدیریت و نگاه به آینده همه آنها، امیدها و دلگرمی ها از بین رفته است.

رشیدی کوچی با اشاره به تعطیلی کارخانه بزرگ آزمایش، بیان کرد: کارخانه آزمایش بعد از واگذاری به بخش خصوصی امروز جز سردری از آن باقی نمانده است! ای مجلس انقلابی، ای جوانان انقلابی مجلس، جناب آقای رئیسی همانطور که به داد مردم هفت تپه و دشت مغان و هپکو رسیدید به داد آزمایش برسید.

وی تاکید کرد: مردم حوزه انتخابیه من چشمشان به شماست، مردم من تنها بهره ای که از تخت جمشید و پاسارگاد بردند محدودیت‌هایی بوده که میراث فرهنگی برای آنها ایجاد کرده است!

رشدی کوچی اظهار کرد: چه دستانی پشت پرده حمایت از مدیران پروازی است؟ امروز اهالی مرودشت از پتروشیمی شیراز که دیوار به دیوار شهر من است جز آلودگی بهره‌ای نمی‌برند.

وی افزود: چرا جوانان مرودشتی، ارسنجانی و پاسارگادی کمترین نیروی پتروشیمی را تشکیل می‌دهند؟ آیا انصاف است تمام ضررها و آلودگی‌های پتروشیمی برای شهر من باشد و تمام سود و منفعتشان برای دیگران؟ من مجدانه از مدیران بالادستی تقاضا دارم اجازه استخدام نیروهای بومی را صادر کنند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول