اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشفیات مواد مخدر کرمانشاه رشد ۲۴ درصدی داشت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

کشفیات مواد مخدر کرمانشاه رشد ۲۴ درصدی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌رضا دلیری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: براساس جغرافیای جرم نقاط مختلف در شهر داریم که آلودگی بیشتری از دیگر مناطق دارد و برای ما به عنوان نقاط قرمز در حوزه مواد مخدر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر برگرفته از برنامه‌های ابلاغی ناجا است که اجرای طرح‌های پاکسازی نقطه‌ای محله محور یکی از این برنامه‌ها است که همواره این موضوع را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال، ۲۶ باند منهدم، ۲ هزار و ۶۵ خرده‌فروش دستگیر و علی‌رغم اعمال محدودیت‌های کرونایی در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر حدود ۸۳۶ نفر جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه ۱۸۵ مکان مصرف و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه پلمب شده است، گفت: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

دلیری در پایان، اظهار داشت: پلیس هیچ وقت نسبت به وظیفه پلیسی خود در راستای برخورد به بزه‌کاری اجتماعی کوتاه نخواهد آمد و با قاطعیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/پ

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول