اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس جمهور: کنارگذر شرق پروژه محیط زیستی برای اصفهان است

رئیس جمهور گفت: یک جایی مثل اصفهان که شهر مهم ماست و آلودگی این شهر برای ما اهمیت دارد، کنارگذر شرق یک پروژه محیط زیستی است که سلامت مردم اصفهان برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

رئیس جمهور: کنارگذر شرق پروژه محیط زیستی برای اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ‌حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش از ظهر امروز در ارتباط ویدیو کنفرانس درباره بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: گزارش خوبی از آزادراه‌هایی که برای ما اهمیت دارد، ارائه شد و اعلام کردید که تا پایان سال آینده این پروژه‌ها افتتاح خواهد شد.

رئیس جمهور ادامه داد: این گزارشات را مرتبا به ما بدهید؛ برخی از این پروژه‌ها برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌توانید کاری را انجام دهید که این طرح‌ها را در این دولت یا حتی دولت آینده تکمیل کنید.

وی افزود: پروژه‌های اعلامی جایگاه مهمی برای مردم و حمل و نقل و سرعت و زمان مردم است و یک جایی مثل اصفهان که شهر مهم ماست و آلودگی این شهر برای ما اهمیت دارد و این پروژه یک پروژه محیط زیستی هم هست که سلامت مردم اصفهان برای اهمیت ویژه دارد.

روحانی مطرح کرد: با همت وزارت راه و شهرسازی و شرکت‌های خصوصی این طرح‌ها را به سرانجام برسانیم و اگر به کمک بیشتری نیاز دارند در امسال و سال آینده دولت حتما کمک خواهد کرد.

آئین افتتاح آزادراه شرق اصفهان با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار و این پروژه از طریق ارتباط ویدیو کنفراسی توسط حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشور، افتتاح شد.

طول قطعات یک و دو طرح ملی آزادراه شرق اصفهان ۶۳ کیلومتر بوده که ۵۵ کیلومتر آن از تقاطع جاده اصفهان- کاشان تا پل فرودگاه به بهره‌برداری رسید.

پروژه آزادراه شرق اصفهان به ارزش به روز حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا بخش مهمی از حلقه میانی کریدور شمالی- جنوبی کشور تکمیل شود.

از مزایای این طرح، کاهش زمان سفر شمال به جنوب کشور بالغ بر ۸۰ دقیقه، کاهش ۳۵ کیلومتری مسیر اتصال شمال به جنوب اصفهان و کاهش ۴۰ دقیقه زمان سفر تهران به اصفهان است؛ پل‌های بزرگ تقاطع‌های آزادراه سپاهان به ترتیب واقع در تقاطع اردستان حبیب‌آباد، فرودگاه و نائین است.

در پایان مراسم نیز از تمبر اختصاصی پروژه آزادراه شرق اصفهان رونمایی شد.

انتهای پیام/63119/ک10/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول