اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

عدم مراجعه برخی از متقاضیان مسکن مهر برای فروش اقساطی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، گفت: علیرغم تمامی تمهیدات لازم برای فروش اقساطی، برخی از متقاضیان برای دریافت کارت قسط خود مراجعه نکرده و آمار قابل قبولی در این مورد وجود ندارد.

عدم مراجعه برخی از  متقاضیان مسکن مهر برای فروش اقساطی

مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ، گفت: متاسفانه در زمان حاضر عدم همکاری برخی از متقاضیان باعث شده تا فاصله زیادی با برنامه‌های از پیش تدوین شده از سوی شرکت مادرتخصصی در خصوص فروش اقساطی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از مسؤولین شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور خواست تا افزایش سود وام بانکی واحدهای آماده بهره برداری که از سوی متقاضیان تحویل گرفته نمی‌شود، از 4 درصد به 18 درصد را پیگیری و صادر نمایند.

حق لطفی اظهار کرد: تاکنون ۴ هزار و ۲۸۸ واحد از پروژه سه جانبه مسکن مهر و یک‌هزار و ۱۸۹ واحد از پروژه دوجانبه مسکن مهر فروش اقساطی نشده و بعبارتی متقاضیان از تحویل آن سر باز می‌زنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدیدهشتگرد فروش قولنامه‌ای و وکالتی مسکن مهر که موجب عدم دسترسی به ذینفعان گردیده را یکی از معضلات مرحله فروش اقساطی بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه بانک اطلاعات مالک اول مسکن مهر را دارد، پیامک‌هایی که در این راستا به مالک اول مسکن‌مهر ارسال می‌‌شود توسط خریداران وکالتی مسکن مهر  دریافت نمی‌شود که در نهایت کاهش فروش اقساطی را بدنبال دارد.

وی عدم مراجعه مدیران تعاونی‌های مسکن را از دیگر مشکلات پیش رو برای فروش اقساطی در این شهر برشمرد.

حق لطفی اظهار کرد: در زمان حاضر از ۳۳ هزار واحد مسکن مهر، یکهزار و ۵۸۳ واحد در مرحله نازک کاری می‌باشند که با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول