اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رونمایی از یادمان‌های شهید سلیمانی در کرمان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در هفته بسیج یادمان‌های سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در سطح شهر کرمان رونمایی می‌شود.

رونمایی از یادمان‌های شهید سلیمانی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد زمانی در شورای فرماندهی سپاه ثارالله اظهار داشت: در مجموع در سطح استان ۶۰۰ بر نامه برای هفته بسیج پیش‌بینی شده است و ۴۱ برنامه محوری به مناسبت ۴۱ سال تاسیس بسیج برگزار می‌شود که عمدتا رویکرد خدماتی دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: به‌دلیل ویروس منحوس کرونا بر نامه‌های هفته بسیج  حداکثر با ۱۵ نفر و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

زمانی ابراز داشت: از جمله برنامه‌های محوری هفته بسیج، طرح جهادگران سلامت، پویش نذر خون، آیین بزرگداشت شهدای عرصه سلامت و تجلیل از کادر درمانی، نذر هوشمند (خرید تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت)، ازدواج آسان و توزیع جهیزیه، افتتاح پروژه‌های عمرانی،  اشتغال‌زایی، کارآفرینی و ...را می‌توان نام برد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: طرح کمک‌های مومنانه در دو مرحله برگزار شده و مرحله سوم این طرح در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

زمانی گفت: تجلیل از خانواده شهدای بسیجی و ایثارگران، افتتاح لشکر وابستگان شهید سلیمانی، رونمایی از یادمان‌های سردار شهید حاج‌قاسم در سطح شهر کرمان، دیدار با نخبگان بسیجی استان، رونمایی از کارت ایثار و ... از جمله برنامه‌های محوری هفته بسیج  در استان است.

 حجت‌الاسلام علی عرب‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مبانی آن را طراحی کردند و  نمونه تئوری امنیتی، سیاسی همه‌جانبه به ایران و جهان مخابره شد.

وی عنوان کرد: بسیج مستضعفان امروز اختصاص به ایران و یا سپاه پاسداران ندارد، بلکه  یک تفکری که در سراسر جهان گسترده شده و بعد از ۴۱ سال این تفکر جهان اسلام را در نوردیده و  می‌بینیم این تفکر چگونه گره‌گشایی می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت:  تفکر بسیجی که در هر اداره و یا نهادی نهادینه شود آن جامعه و نهاد بالنده‌تر از جاهای دیگر حرکت و سیر صعودی دارد.

 وی افزود: اگر امروز پیشرفت‌هایی در عرصه‌های سازندگی، علمی و امنیتی داریم به خاطر تفکر بسیجی است. 

عرب‌پور گفت: امروز اگر کشورهایی مانند سوریه و عراق در امنیت هستند به خاطر اینکه تفکر بسیجی جایگزین تفکر غیربسیجی و جهادی در آن کشورها  شده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول