اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف 193 کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف 193 کیلوگرم تریاک در محور مواصلاتی لردگان به بروجن داد.

کشف 193 کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل ستاد فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پیرو اجرای طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر و کنترل مبادی ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری میزان قابل توجهی ماده مخدر تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی عملیات پلیس مواد مخدر استان در 48 ساعت گذشته تعداد 5 خودرو حامل مواد مخدر در محور لردگان به بروجن متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروهای توقیف شده 193 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و 8  قاچاقی دستگیر شدند و پلیس همچنان در حال پیگیری و دستگیری مرتبطین است.

امان‌اللهی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری 2 هزار 192 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که  3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و در این راستا 23 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده‌اند.

وی تاکید کرد: ماموران پلیس مواد مخدر استان در پاکسازی نقاط آلوده، کشف مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ مصمم هستند و طرح و برنامه‌های ویژه‌ای دارند که به زودی اخبار فعالیت آن‌ها به گوش همه هم‌استانی‌ها خواهد رسید.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول