اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شرایط ورود کارمندان ادارات به ساری تشریح شد/ ایجاد محدودیت‌ تردد ویژه شهرستان ساری به مدت دو هفته

فرماندار ساری، گفت: محدودیت‌های تردد به ساری مانند سایر شهرهای استان اعمال می‌شود و کارمندان سایر شهرها با شرایط تعیین شده وارد ساری می‌شوند.

شرایط ورود کارمندان ادارات به ساری تشریح شد/ ایجاد محدودیت‌ تردد ویژه شهرستان ساری به مدت دو هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی رضایی صبح امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان ساری،اظهار کرد: همه واحدهای صنفی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی با اعلام اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نفع عامه مردم است، تصریح کرد: مردم ساری در این زمینه همکاری مناسبی داشتند.

فرماندار مرکز استان مازندران در ارتباط با تردد خودروها به ساری، گفت: همه محدودیت‌های اعمال شده استان برای ورود به شهرها در ساری هم باید رعایت شود.

وی اضافه کرد: در ارتباط با ورود و خروج کارمندان به ساری مقرر شد که کارت ویژه تردد صادر شده که از طریق ادارات کل در اختیار پرسنل مربوطه قرار می‌گیرد.

رضایی ادامه داد: برای تردد خودرو ها در ساری هم محدودیت‌های تردد از ساعت 21 تا چهار صبح به مدت دو هفته اعمال می‌شود.

وی یادآور شد: مقرر شده است که در پنج مرکز ورودی ساری هم نیروی انتظامی حضور داشته باشد و رانندگان خودروهای مخلف را اعمال قانون کنند.

فرماندار مرکز استان مازندران ادامه داد: همه اتحادیه‌ها برای نظارت گروه بازرسی ویژه تشکیل داده، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در کنار اتحادیه‌ها حضور داشته و در شرایط خاص به کمک اتحادیه‌ها می‌آیند.

وی با اعلام اینکه از روز شنبه واحدهای صنفی گروه دو، سه و چهارم تعطیل است، افزود: در صورت عدم رعایت محدودیت‌های اعمال شده، پلمب می‌شود.

رضایی با اعلام اینکه شرایط فعلی امروز مردم سخت است و این موضوع را واقعا درک می‌کنیم، تصریح کرد: این اعمال محدودیت‌ها تنها برای حفظ جان و سلامتی مردم ایجاد شده و با رعایت پروتکل‌ها امید داریم که از شرایط سخت این روزها در شهرستان عبور کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول