اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تفکر بسیجی الگویی برای نسل آینده باشد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تفکر بسیج باید به‌عنوان یک الگو به نسل جدید به‌خصوص به دانش آموزان انتقال داده شود، گفت: فرهنگیان و فرهیختگانی که به‌صورت مستقیم با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، می‌توانند با بیان نقش مؤثر بسیج، تفکر بسیجی را در میان دانش آموزان ترویج دهند.

تفکر بسیجی الگویی برای نسل آینده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدرضا احمدی پیش از ظهر امروز در اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک رشت با گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از فرهنگیان نمونه بسیجی اظهار کرد: بسیج جزئی از انقلاب و فرزند انقلاب و برگرفته از عمق ایمان و باورهای قلبی انسان‌های آزاده است.

وی با تأکید بر نقش بسیج در خنثی‌سازی توطئه دشمنان گفت: هر جا خطر بود بسیجیان حضور داشت و با حضور به هنگام خود در همه عرصه‌های مختلف، خنثی‌گر توطئه‌های دشمنان انقلاب بود تا با شجاعت و فداکاری از توطئه‌های احتمالی پیش روی انقلاب جلوگیری کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیجیان با تعقیب خط صحیح انقلاب اسلامی، از طریق افزایش معلومات و سطح دانش و آگاهی در صحنه‌های مختلف حضور دارند، افزود: بسیجیانی همچون حججی‌ها، هیچ‌گاه در برابر مشکلات خم به ابرو نیاورده و با عزمی راسخ و اراده پولادین در عرصه‌های مختلف انقلاب جان‌فشانی کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تفکر بسیج باید به‌عنوان یک الگو به نسل جدید به‌خصوص به دانش آموزان انتقال داده شود، بیان کرد: فرهنگیان و فرهیختگانی که به‌صورت مستقیم با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، می‌توانند با بیان نقش مؤثر بسیج، تفکر بسیجی را در میان دانش آموزان ترویج دهند.

احمدی با اشاره به نقش فرهنگیان در پیشرفت کشور گفت: آموزش‌وپرورش به‌عنوان نهادی بنیادی، دارای سرمایه ارزشمند نیروی انسانی بوده که این سرمایه‌های کلیدی، نقش بی‌بدیلی  در  ارتقای علمی ایران اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه معلمان یکی از مهم‌ترین عوامل تربیتی در نظام آموزش‌وپرورش بوده و نقش به سزایی در انتقال فرهنگ به نسل آینده دارند، افزود: معلمان با تلاش و خلاقیت باید نسل جوان را در زمینه‌های علمی و پژوهشی شکوفا کرده و با ارتقای بنیه علمی خود از انواع انحراف فکری دانش آموزان که محصول تهاجم نرم دشمنان است، جلوگیری کنند‌.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول