اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف ۲ دستگاه تجهیزات فنی بیت کویین در آشتیان

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از کشف ۲ دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات بیت کویین به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان آشتیان خبر داد.

کشف ۲ دستگاه تجهیزات فنی بیت کویین در آشتیان

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مأموریتی فرماندهی انتظامی در سال جدید، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک نفر از مخلان امنیت اقتصادی در آن شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان تصریح کرد: مأموران انتظامی، متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال (بیت کویین) در یکی روستاهای این شهرستان کرده بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رضایی از کشف ۲ دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات بیت کویین در بازدید از محل خبر داد و اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بالغ‌بر یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تأکید مقام معظم رهبری در شعار سال بر جهش تولید را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و اظهار داشت: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاری داخلی است.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول