اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انجام 9051 نمونه کرونایی در سقز/ابتلا384 نفر از کادر درمان سقز به کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون 9 هزار و 51 تست کرونا در این شهرستان گرفته شده است.

انجام 9051 نمونه کرونایی در سقز/ابتلا384 نفر از کادر درمان سقز به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، انور بهرامی در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون 9 هزار و 51 تست کرونا در این شهرستان گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 384 نفر از کادر بهداشت و درمان این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که یک نفر بر اثر این بیماری شهید شده است.

پلمب 46 واحد صنفی در سقز

وی ادامه داد:  126 واحد صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، اخطاریه گرفته‌ و 26 واحد پلمب و پرونده 46 واحد نیز به مقام قضایی ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به خطر ابتلای افراد بالای 60 سال به کرونا گفت: تاکنون 400 نفر افراد بالای 60 سال در شهرستان سقز به این بیماری مبتلا شده‌اند که 100 نفر از آنان فوت کرده است و از بین افراد زیر 60 سال هم  یک‌هزار 503 نفر مبتلا شده اند که 30 نفر از آنان فوت کرده‌اند.

بهرامی با بیان اینکه، عادی‌سازی این بیماری به دلیل طولانی شدن روند آن از مسائل جدی است از اصحاب رسانه خواست تا کماکان هشدارهای لازم را منتشر کنند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول