اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شعبه ویژه تخلفات کرونایی در سقز راه‌اندازی شود

فرماندار سقز گفت: شعبه ویژه‌ای برای افراد و اصنافی که پروتکل‌ها را رعایت نمی کنند و سلامت مردم را تهدید می‌کنند، در دادگستری سقز تشکیل شود.

شعبه ویژه تخلفات کرونایی در سقز راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: بحث اعلام وضعیت شهرستان سقز بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی است و گاهی در بحث آمارها، سیاه نمایی می‌شود.

وی بیان کرد: در کنار سایر آگاه‌سازی‌های فرهنگی، راه‌اندازی شعبه تخلفات کرونایی هم ضروری است و از دادگستری خواست شعبه ویژه‌ای برای افراد و اصنافی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند و سلامت مردم را تهدید می کنند، تشکیل شود.

وی از تشکیل پلیس کرونا در سقز خبر داد و گفت: با راه اندازی پلیس کرونا خیلی راحت تر می توان به مسائل مربوط به کرونا برخورد لازم صورت بگیرد.

ورود ماشین‌های غیربومی به سقز ممنوع شد

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه ورود به شهر سقز ممنوع ولی افراد ساکن در بانه به دلیل قرار گرفتن بانه در شهرهای انتهایی و بن بست بودن می‌توانند به سقز رفت و آمد کنند.

کریمیان با عنوان اینکه شهرستان سقز در برهه‌ای از ایام کرونا با همکاری مردم به امن‌ترین شهر تبدیل شد از مردم و به ویژه بازاریان خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود هفته بسیج و هفته کتاب و کتابخوانی را به مردم شهرستان، بسیجیان و کتابداران تبریک گفت.

کریمیان با اشاره به در پیش بودن زمستان سخت، از ادارات راهداری، نفت، گاز و مرکز بهداشت خواست تا تدابیر لازم برای فعال کردن ستاد برفروبی، سوخت رسانی به مناطق سخت گذر و شناسایی مادران باردار اتخاذ کنند.

وی به وضعیت بی‌ثبات شهر سقز از نظر مدیریت شهری اشاره کرد و خواستار تعیین تکلیف شهردار در این زمینه شد.

مبارزه با فساد به جد در دستورکار دستگاه‌های نظارتی است

فرماندار سقز با بیان اینکه مبارزه با فساد به جد در دستور کار نهادهای نظارتی است عنوان کرد: برخورد با فساد وظیفه فرمانداری نیست و تاکنون نهادهای ناظر خوب عمل کرده اند و این اقدامات با اقبال عمومی مواجه شده است.

وی خواستار نظارت جدی بر نانوایی، توزیع کالاهای اساسی و نظارت بر بازار شد و جو سازی علیه اصناف سقز را ظلم در حق این قشر برشمرد و عنوان کرد: گاهی افراد به دلیل تسویه حساب شخصی بدون سند و مدرک موضوعی را پیگیری می‌کنند.

وی از مسئولان خواست تا از افرادی که به آنها افترا و توهین می کنند و اقدام به تشویش اذهان عمومی می کنند،شکایت کنند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول