اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تست مثبت کرونای ۱ هزار و ۴۰۷ نفر در خاش

فرماندار خاش با بیان اینکه آمار و شرایط فعلی این شهرستان ب یک هزار و ۴۰۷ نفر مورد مثبت رسیده است، گفت: تمهیدات لازم جهت اجرای کامل و دقیق محدودیت‌های سراسری در شهرستان خاش جهت جلوگیری هرچه بیشتر از شیوع کرونا اتخاذ شده است.

تست مثبت کرونای ۱ هزار و ۴۰۷ نفر در خاش

 به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، صاحب گل صالحی در جلسه ستاد کرونا شهرستان خاش اظهار داشت: آمار و شرایط فعلی خاش با ۱هزار و ۴۰۷ نفر مورد مثبت و ٧۴ نفر فوتی بیانگر وخامت اوضاع خاش است.

وی افزود: بنا بر اعلام سطح بندی شهرهای کشور که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تببین شده خاش در وضعیت قرمز قرار دارد.

فرماندار خاش تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، تعطیلی و اعمال محدودیت های سراسری از شنبه اول آذر ماه در این شهرستان نیز اجرا خواهد شد.

صالحی اذعان داشت: تمهیدات لازم جهت اجرای کامل و دقیق محدودیت های سراسری در شهرستان خاش جهت جلوگیری هرچه بیشتر از شیوع کرونا اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: اعمال محدودیت ها و طرح های مصوب کشوری با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی از طریق مشارکت مردمی،هماهنگی و هم افزایی نهادها و دستگاه های اجرایی تقویت خواهد شد.

فرماندار خاش ضمن تشریح جزئیات طرح محدودیت های سراسری و تعطیلی تمامی مشاغل بغیر از مشاغل سطح یک گفت: علما، معتمدین، اصناف و بازاریان جهت اجرای هرچه بهتر و صحیح تر این طرح تا دو هفته آینده با ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا همکاری‌ لازم را داشته باشند.

صاحب گل صالحی خاطر نشان کرد: چنانچه همه اقشار مردم و مشاغل نسبت به رعایت دقیق این طرح همت نمایند، قطعا سطح شهرستان از قرمز به نارنجی و زرد و نهایتا سفید خواهد رسید و کاهش محدودیت ها را بدنبال خواهد داشت.

این مسوول تاکید کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به موازین بهداشتی موجب تمدید محدودیت های سراسری خواهد شد.

صالحی اذعان داشت: همه مردم، علما، معتمدین، نخبگان باید درکنار همدیگر جهت اجرای دقیق طرح و رعایت پروتکل های بهداشتی قرار بگیریم تا کاهش موارد ابتلا و بهبود وضعیت شهرستان را شاهد باشیم.

فرماندار خاش با تاکید بر منع برگزاری مراسمات عروسی،  ورود اتباع بیگانه و ضرورت اطلاع رسانی بهره گیری از فضای مجازی گفت: با متخلفان خصوصا واحد های صنفی از طریق پلمپ و اعمال جریمه برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

صالحی با بیان اینکه نماز جمعه و جماعات به مدت ٢ هفته در سطح شهرستان خاش برگزار نخواهد شد گفت: فعالیت ادارات بغیر از ادارات و نهادهای خدمات رسان با حضور یک سوم کارکنان ادامه خواهد داشت و تمامی مشاغل سطوح  دو، سه و چهار تعطیل می‌باشند .

صاحب گل صالحی تصریح کرد: گشت های مستمر با حضور ادارات مرتبط و همراهی انتظامی و سپاه جهت کنترل و اجرای محدودیت های سراسری و برخورد با متخلفان صورت می‌گیرد.

 وی یاد آور شد: اجرای رزمایش سردار سلیمانی و همگامی بسیج و سپاه شهرستان غربالگری و محلات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول