اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بسیج در مقابل حق مظلوم کوتاه نمی‌آید/ «حاج‌قاسم» نماد بارز تفکر بسیجی بود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیج فقط مربوط به ایران اسلامی نیست، گفت: هرجایی که استکبار حق مظلومین را پایمال کند، بسیج کوتاه نمی‌آید و در مقابل ظالمین می‌ایستد.

بسیج در مقابل حق مظلوم کوتاه نمی‌آید/ «حاج‌قاسم» نماد بارز تفکر بسیجی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان‌جنوبی در آستانه هفته بسیج اظهار داشت: مهم‌ترین شاخص و تفاوت انسان با سایر مخلوقات خداوند که صفت احسن الخالقین را می‌گیرد، داشتن اراده و حق انتخاب است.

 ارزش‌ انسان را باید در انتخاب او جست‌وجو کرد

وی افزود: در ارزش‌گذاری انسان وزن، متر و زیبایی ظاهری مطرح نیست، بلکه باید ارزش‌ها را در همین مسئله قدرت انتخاب انسان‌ها جست‌وجو کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیجی همان تفکری است که همواره در طول تاریخ همراه انبیاء و اولیاء خداوند بوده است، گفت: تفکر بسیجی یعنی عمل در راهی که فقط برای خدا است.

عبادی اقدامات و خدمت‌رسانی‎‌های بسیج در دنیای امروزی را بسیار مغتنم دانست و اضافه کرد: بسیج امروز در بسیاری از صحنه‌های نظامی، بهداشتی، اقتصادی و علمی جلودار است.

راه بسیجی از راه‌های دنیوی جدا است

وی عنوان داشت: راه بسیجی راهی است که از همه‌ راه‌های دنیوی جدا است و بسیجی با همه افرادی که دنبال بیگانگان، ثروت و شهوت هستند، دشمن است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: راه بسیجی از مسیری که شرک و کفر به خدا باشد، جدا است.

عبادی خاطرنشان ساخت: بسیجی مثل مولایش حسین(ع) با خداوند معامله کرده و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نیز نماد بارز تفکر بسیجی هستند.

وی با تأکید بر اینکه بسیجی جان، مال، راحتی و آبرویش را با خداوند معامله کرده است، اضافه کرد: خداوند از این افراد در قرآن به‌عنوان صدیقین یاد کرده است.

تفکر بسیج فقط مربوط به ایران اسلامی نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیج فقط مربوط به ایران اسلامی نیست، تصریح کرد: هرجایی که استکبار حق مظلومین را پایمال کند، بسیج کوتاه نمی‌آید و در مقابل ظالمین می‌ایستد.

عبادی اذعان داشت: آنچه دنیای آینده را نجات خواهد داد و امروز نیز در صحنه است تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول