اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ثبت 36 تقاضا در مرکز فوریت های واحدهای تولیدی قم

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از ثبت 36 تقاضا با گذشت دو هفته از آغاز به کار مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان خبر داد.

ثبت 36 تقاضا در مرکز فوریت های واحدهای تولیدی قم

عبدالرضا شاملی امروز و در گفتگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که حدود دو هفته از راه اندازی این مرکز شبانه روزی در استان می گذرد اظهار کرد: در این مرکز نمایندگان 15 دستگاه اجرایی استان حضور دارند تا مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان در کمترین زمان ممکن حل و فصل شود.

وی افزود: در این مدت دو هفته ای که از افتتاح و راه اندازی این مرکز می گذرد، تلاش شد تا کمیته های تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز در این مرکز تشکیل شوند تا این مرکز به رونق خود برسد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت قم همچنین بیان کرد: در این مدت، 36 تقاضا در این مرکز ثبت شده است که بیشترین درخواست ها مربوط به شرکت شهرک های صنعتی استان، جهاد کشاورزی، کمیسیون هماهنگی بانک ها، سازمان صمت و همچنین امور مالیاتی بوده است.

شاملی اضافه کرد: در نشستی که اخیرا با حضور استاندار قم برگزار شد، پیشنهاد دادیم تا یک میز کارشناسی دیگر برای استقرار نماینده دستگاه های زیرساختی در این مرکز راه اندازی شود که با موافقت استاندار همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: البته جناب استاندار در این جلسه ضمن اشاره به رصد فعالیت های این مرکز از سوی استانداری، از ساعت مراجعه مراجعان به مرکز نیز پرسید که پاسخ دادیم بیشتر متقاضیان در ساعت اداری به مرکز مراجعه کرده اند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: استاندار قم در این باره تأکید کرد که تمرکز برنامه های این مرکز باید در ساعات غیراداری باشد، چراکه کارکرد این مرکز به شکل شبانه روزی و فوریتی تعریف شده و مهم این است که افراد مراجعه کننده به پاسخ تقاضای خود برسند.

وی همچنین گفت: جناب استاندار در این نشست بر جدیت در فعالیت شبانه روزی این مرکز تأکید کرد و دستور دارد تا گزارشی تحلیلی از کارکرد مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان قم به استانداری ارائه شود.

شاملی سپس به نکات مطرح شده توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اشاره و عنوان کرد: آقای غضنفری نیز در این نشست مشترک، این مرکز را یک «پنجره واحد» در ارائه خدمات به فعالان تولیدی و سرمایه گذاری در استان خواند و پیشنهاد داد تا نسبت به شیفت بندی نیروهای فعال در این مرکز برای ارائه خدمات شبانه روزی اقدام شود.

وی گفت: البته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری این نکته را هم یادآور شد که شرح این 36 تقاضای ارائه شده به مرکز در مدت حدود دو هفته از راه اندازی آن و نوع پاسخ به این تقاضاها نیز باید مشخص و گزارش شود تا بتوان برای تداوم فعالیت بهینه این مرکز،  تدابیر احتمالی اصلاحی را نیز در نظر گرفت.

انتهای پیام/2258*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول