اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری یادواره شهدا ورزشکار سیستان و بلوچستان در هفته بسیج

مدیر سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان گفت: برگزاری یادواره شهدا ورزشکار از شاخصترین برنامه‌های بسیج ورزشکاران سپاه سلمان در سیستان و بلوچستان است.

برگزاری یادواره شهدا ورزشکار سیستان و بلوچستان در هفته بسیج

علیرضا بستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با تاکید بر اینکه روحیه بسیجی یک روحیه هیجانی و زودگذر نیست اظهار کرد: ما در طول جنگ نابرابر هشت ساله برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن هزینه داده ایم و از این تفکر و روحیه کنارگیری نخواهیم کرد.

مدیر سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان افزود: بسیج ورزشکاران همانند بسیاری از اقشار در راستای صیانت و حفظ انقلاب و پیشبرندگی خود شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده و باید قدردان رشادت و جان فشانی این حماسه آفرینان باشیم.

وی ادامه داد: برابر با دستورالعمل های ابلاغی از مرکز به این سازمان، یادواره شهدا ورزشکار از شاخصترین برنامه‌های بسیج ورزشکاران سپاه سلمان در استان است.

بستانی دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا، افتتاحیه کانون‌های بسیج ورزشکاران در سطح استان، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در این سازمان برشمرد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول