اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حکایت همبازی سردار آزمون که از عرش به فرش رسید/ قصد اوج گرفتن دارم

سعید انگاشته بعد سال‌ها دوری از سطح اول فوتبال کشور به تیم بزرگ قشقایی پیوست و درباره برنامه‌هایش می‌گوید؛ تصمیم بر این گرفتم که یکبار دیگر پیراهن مقدس تیم ملی بر تن کنم و با قدرت در لیگ برتر حضور پیدا کنم که الان این هدف بزرگ من است.

حکایت همبازی سردار آزمون که از عرش به فرش رسید/ قصد اوج گرفتن دارم

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| مازندران معدن استعداد است و هر روزه شاهد ظهور پدیده و یا ستاره‌ای جدید در ورزش استان مازندران هستیم. اما فوتبال در مازندران با وجود کم‌توجهی‌ها و مدیریت نه‌چندان قوی، ستاره‌های بیشتری را به خود دیده و در این بین به دلیل کم‌توجهی‌ها باعث نابودی این ستاره‌ها شده است.

 به گفت‌وگو با ستاره‌ای پرداختیم که روزی آرزوهایش را بر باد رفته دید و اما باری دیگر خودش را پیدا کرد. ستاره‌ای که روزی با بازیکنان همبازی بوده که الان بهترین‌های ایران هستند. امروز قصد داریم از زنده شدن امید در دل جوانی صحبت کنیم طعم عرش و فرش را باهم چشیده و حالا قصد ایستادن دارد.

سعید ( سید صالح ) انگاشته که روزی در تیم ملی، همبازی سردار آزمون و علیرضا جهانبخش بود از خودش و بازگشتش به فوتبال سطح اول کشور می‌گوید.

سعید انگاشته در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: بعد سال‌ها دوری از سطح اول فوتبال کشور، تصمیم گرفتم به تیم بزرگ قشقایی که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد، بپیوندم. الان به این نتیجه رسیدم که مردمان شیراز به‌ویژه مردم قشقایی که آدم‌های مهربانی هستند و امیدوارم بتوانم جواب خونگرمی این ایل بزرگ قشقایی را بدهم.

وی درباره برگشت مجددش به بازی اظهار کرد: من در رده‌های ملی بازی کرده بودم و در همان سال‌ها دچار مصدومیتی شدید شدم که می‌دیدم تمام هم تیمی‌های من به تیم‌های بزرگ پیوستند و حتی لژیونر شدند.

انگاشته ادامه داد: تا حدودی گوشه‌گیر شده بودم و فقط حسرت می‌خوردم چون کاری نمی‌توانستم بکنم و در آن زمانی که یک‌‌سال و هشت ماه که نمی‌توانستم به صورت حرفه‌ای بازی کنم همین باعث شده بود که دلسرد شوم و بعد از چند فصل بازی در لیگ دسته سوم و لیگ دسته دوم تصمیم بر این گرفتم که یکبار دیگر پیراهن مقدس تیم ملی بر تن کنم و با قدرت در لیگ برتر حضور پیدا کنم که الان این هدف بزرگ من است.

بازیکن سابق تیم‌های ملی فوتبال از تعداد بازی‌های ملی خودش گفت و افزود: از تیم ملی دانش‌آموزی، تیم ملی نوجوانان، تیم ملی جوانان و دانشجویان که در بازی‌های دوستانه و رسمی و تورنمنت‌های مختلف بالا ۴۰ بازی ملی داشتم.

انگاشته از هم بازی بودن با ستاره‌های فعلی تیم ملی بزرگسالان ایران خبر داد و افزود:  از ۲۱ نفری که در تیم ملی جوانان در بازی‌های آسیایی بودیم، ۲۰ نفر آنها در لیگ برتر هستند و یا لژیونر شدند به جز من ! به طور مثال حسین کنعانی‌زادگان و احسان پهلوان در پرسپولیس هستند. حسین مرادمند، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای، روزبه چشمی در استقلال حضور دارند و داشتند. علی علیپور، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سعید عزت الهی لژیونر هستند.وحید حیدریه و محمد عبدالله‌زاده در فولاد خوزستان هست و محمد ناصری دروازبان آلومینیوم اراک و خیلی‌های دیگر که الان در لیگ برتر مشغول به فعالیت هستند.

بازیکن مازندرانی قشقایی شیراز در خصوص شرایط این فصل لیگ دسته اول اظهار کرد: کلا لیگ یک، لیگ سختی است و لیگ شگفتی‌ها است. امیدوارم این فصل لیگ پرهیجانی داشته باشیم.

انگاشته با ناراحتی از نبود تماشاگر در بازی‌ها به‌علت ویروس کرونا بیان کرد: اصلا حس خوبی ندارد! وقتی مسابقات برگزار می‌شود و تماشاگر نمی‌تواند تیم مورد علاقه‌اش را تشویق کند واقعا حس بدی به ما بازیکنان دست می‌دهد. و یک بازیکنی مثل من اصلا حس خوبی ندارم مخصوصا طرفداران تیم قشقایی شیراز که یکی از تیم‌های پرتماشاگر فوتبال ایران هستند.

واقعا نبودن هواداران همیشه حس میشه و امیدوارم هرچه زودتر این ویروس کرونا دست از سر جهان بردارد.

وی درباره شرایطش در تیم قشقایی شیراز گفت: شرایط تیم چه از نظر بدنی فنی در شرایط ایده آلی قرار دارد. بعد از سپری کردن تمرینات خوب و منظم با سرمربیگری آقای داریوش هرمزی تیم روند رو به رشدی داشته و از کمک‌های با علم و دانشی که آقای داریوش هرمزی انتخاب کرده از جمله رشید طهماسبی و سایر مربیان تیم تشکر می‌کنم که خیلی برای تیم زحمت می‌کشند و انرژی و تمرکز من را هم به سطح بالایی رسانده اند.

این بازیکن از ضعف مدیریت در فوتبال مازندران گفت و اظهار کرد: به نظرم مدیریت تنها چیزی است که باعث شده ما در مازندران شاهد موفقیت آن‌چنانی نباشیم.ولی اگر شما حساب کنید مازندران بیشترین نماینده را در فوتبال کشور دارد. نبود سرمایه‌گذار و متاسفانه منفعت‌طلبی برخی‌ها موجب این وضعیت شده است.

انگاشته به فوتبال دوستان توصیه کرد؛ تمرکزشان را بر روی هدفی که برای خودشان انتخاب می‌کنند بگذارند و از هر گونه حاشیه به دور باشند. از همه مهم‌تر سالم زندگی کنند و تغذیه مناسب و تمرینات پرفشار داشته باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول