اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

ادعای ‌‌طبری داستان‌سرایی است/ بازداشت طبق روال معمول انجام شده

روزنامه شرق در شماره امروز خود در خصوص ادعای اکبر طبری درباره نحوه بازداشتش به نقل از یک منبع آگاه نوشت: بازداشت اکبر طبری طبق روال معمول انجام شده است و داستان دستگیری در خانه یکی از مسئولان کذب است.

ادعای ‌‌طبری داستان‌سرایی است/ بازداشت طبق روال معمول انجام شده

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه شرق در شماره امروز خود در خصوص ادعای اکبر طبری درباره نحوه بازداشتش نوشت: یک منبع آگاه در پاسخ به پیگیری خبرنگار «شرق» درباره صحت ادعای اکبر طبری در موضوع کیفیت بازداشتش گفت: بازداشت طبری طبق روال معمول انجام شده و مطالب مطرح‌شده از جانب این محکوم، تقریبا شبیه یک داستان پلیسی است.

این منبع افزود: بازداشت طبری در مرداد سال 98 با حکم قضائی و با حضور معدودی از مأموران انجام شد؛ چرا‌که برای بازداشت چنین شخصی اساسا به نفرات و امکانات ویژه‌ای نیاز نبود؛ بنابراین ادعاهایی مبنی‌بر دستگیری او در منزل یکی از مسئولان به دست 50 مأمور و درگیر‌شدن آنها با تیم حفاظت ایشان کاملا کذب و داستان‌سرایی است.

گفتنی است اکبر طبری در جوابیه‌ای که از زندان اوین برای «شرق» فرستاده بود، مدعی شده بود زمان بازداشتش در آمل و در منزل صادق آملی‌لاریجانی بوده است. مأموران بدون داشتن نیابت قضائی و با درگیری با محافظان آملی‌لاریجانی در نهایت او را بازداشت کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول