اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اوضاع نابسامان حاکم بر ادارات شهرستان بناب

فرماندار شهرستان بناب با انتقاد از اوضاع نابسامان حاکم بر ادارات شهرستان بناب گفت: آنچه بنده اخیراً در بازدیدهای خود از حدود 15 اداره در سطح شهرستان داشتم، آن را به عینه لمس کردم و شرایط کرونایی باعث شده که بی‌نظمی ها در ادارات افزایش یابد.

اوضاع نابسامان حاکم بر ادارات شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با بیان اینکه روند صعودی تعداد مبتلایان به بیماری کووید 19 و افزایش شمار مرگ و میر این بیماری نگران‌کننده است؛ اظهار داشت: مردم باید، ضمن همراهی و همدلی خود با کادر درمانی و پزشکان به کمک ستاد مقابله با کرونای شهرستان بیایند؛ چرا که موفقیت این طرح بستگی به نحوه تعامل، همکاری و همدلی مردم دارد.

وی تصریح کرد: طرح جدید اعمال محدودیت‌ها در بناب با شرایط قرمز کرونایی است و ورود و خروج از اول آذر در این شهرستان ممنوع و کسب و کار بر اساس آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مشخص تعطیل خواهد بود.

رئیس ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا در بناب، تأکید کرد: هر اندازه مردم ستاد مقابله با کرونا را در اجرای محدودیت‌های جدید همراهی کنند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حمایت از کادر درمان حساس‌تر باشند، بی‌تردید با خروج از شرایط قرمز کرونا زودتر می‌توانیم از گردونه محدودیت‌ها خارج شویم.

فتحی با انتقاد از اوضاع نابسامان حاکم بر ادارات شهرستان بناب، گفت: آنچه بنده اخیراً در بازدیدهای خود از حدود 15 اداره در سطح شهرستان داشتم آن را به عینه لمس کردم و شرایط کرونایی باعث شده که بی‌نظمی‌ها در ادارات افزایش یابد و در شرایط فعلی نیز خیلی از ادارات ما با ظرفیت دو سوم کار می‌کنند.

وی اذعان کرد: قطعاً بعد از رهایی از بیماری کووید 19 رسیدگی به اوضاع حاکم بر ادارات جزو اولویت ما خواهد بود.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول