اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

ایده های جالب کسب درآمد با کمترین بودجه

شاید باورش کمی سخت باشد که بشود با بودجه خیلی کم یک کسب درآمد عالی را شروع کرد.

ایده های جالب کسب درآمد با کمترین بودجه

 این روز ها معمولا شروع کردن یک کسب و کار که قصد بلند مدت برای آن داشته باشیم چندان آسان و ارزان نیست. اما تابان شهر برای شما یک راه حل کاربردی و مناسب دارد که به راحتی بتوانید با کمترین میزان بودجه، یک کسب و کار موفق را راه اندازی کنید.

این موضوع کاملا درست است که شاید با آمدن ویروس کرونا خیلی از کسب و کار ها تعطیل، یا به ورشکستگی نزدیک شده اند. اما این کسب و کار ها دقیقا همان کسب و کار هایی هستند که اهمیت چندانی برای دنیای اینترنت و تکنولوژی قائل نیستند و به همین خاطر هم چندان به انتقال کسب و کارشان به فضای دیجیتال فکر نکرده بودند. در حالی که معمولا کسب و کار هایی که به فکر طراحی سایت افتادند و سعی کردند با پیشرفت تکنولوژی خودشان را همگام بسازند، به راحتی توانستند از شکست حتمی کسب و کارشان نجات پیدا کنند و همچنان هم از راه دور در حال خدمات رسانی به مردم ایران هستند.

یکی از بهترین ایده ها هم برای کسب درآمد با کمترین بودجه طراحی سایت می باشد. طراحی سایت برای کسب و کارتان نه تنها اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد، بلکه زمینه ساز کسب درآمد هرچه بیشتر شما نیز می باشد. شما می توانید با هزینه خیلی کم نتایج بسیار موثری  را بدست آورید به این خاطر که نه تنها می شود  وب سایت را به راحتی معرفی و تبلیغ کرد، می توان با رعایت اصول سئو هم وب سایت را به نتایج اول موتور های جست و جو برد.

یکی دیگر از بهترین ایده ها هم برای کسب درآمد با بودجه کم طراحی اپلیکیشن است. در حال حاضر تمامی مردم از گوشی های هوشمند استفاده می کنند که به طور میانگین می توان گفت هر شخص، حداقل از ۱۰ اپلیکیشن روزانه استفاده می کند. همین موضوع باعث شده است که طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار، یک ایده بسیار عالی برای کسب درآمد بیشتر و راحت تر شود. به طور مثال کاربران می توانند مستقیما از طریق اپلیکیشن یک فروشگاه اینترنتی، کالاهای مورد نیاز خودشان را دریافت بکنند و هزینه را هم اینترنتی پرداخت بکنند.

خوبی تمامی این روش ها این است که نه تنها شما می توانید در هر روز و هر ساعت از روز کسب درآمد داشته باشید، بلکه این کسب درآمد را هم با بودجه ناچیزی می توانید بدست آورید و نیاز به سرمایه گذاری هنگفت نیست.

همچنان شاید بتوان گفت طراحی وب سایت جزو بهترین ایده ها به حساب می آید. بیشتر این موضوع هم می تواند به خاطر بحث سئو سایت باشد که تاثیر مستقیم بر روی تبدیل طراحی وب سایت شما به منبع درآمد دارد. طراحی وب سایت امکانات بیشماری را برای شما فراهم می سازد که هرکدام از آن ها می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم علاوه بر کسب درآمد بیشتر شما، برندسازی را نیز برای شما به همراه داشته باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول