اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرماندار فیروزکوه: در وضعیت قرمز هستیم/ اعمال محدودیت‌های جدید برای تمامی مشاغل غیرضروری

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه تمامی مساجد، نماز جمعه، مراسم های مذهبی و آیینی کاملا به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود، گفت: براساس این طرح، ورود خودروهای شخصی با پلاک های غیربومی به شهر کاملا ممنوع است و در غیر این صورت یک میلیون تومان جریمه برای خودرو لحاظ می شود، همچنین تردد خودروهای شخصی در داخل شهر از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد نیز ممکن نخواهد بود و در صورت تردد مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال می شود.

فرماندار فیروزکوه: در وضعیت قرمز هستیم/ اعمال محدودیت‌های جدید برای تمامی مشاغل غیرضروری

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران  ضمن تشریح طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها از اول آذرماه اظهار کرد: براساس شاخص های وزارت بهداشت که مبنای تعیین وضعیت شهرها  را  برتعداد بستری با تست PCR مثبت روزانه اعلام کرده است فیروزکوه در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی با بیان اینکه سلامت مردم از اولویت نخست برای دولت برخوردار است عنوان داشت: بر اساس  طرح جامع مدیریت هوشمند تقسیم بندی شهرها براساس شاخص های وزارت بهداشت، هر دوشنبه اعلام می شود و طبق تصمیمات اتخاذ شده و قوانین و ضوابط  از اول آذرماه یک سوم کارکنان دولت در شهرستان در محل کار حاضر خواهند شد، گروه های شغلی دو، سه و چهار به مدت ۲ هفته کاملا تعطیل خواهند شد.

فرماندار فیروزکوه افزود: محدودیت‌های جدید برای تمامی مشاغل غیرضروری اعمال و اجرا خواهد شد و  اداره صمت و اتاق اصناف به صورت مکتوب این تعطیلی را به صنوف اعلام خواهند کرد و ناظر بر این امر شبکه بهداشت خواهد بود واداره  صمت نیز مسئول اجراست.

یوسفی جمارانی ادامه داد: ضمانت اجرای پیش بینی شده در این طرح، شامل تذکر کتبی، انفصال از خدمت کارکنان و مدیران دولتی، پلمب، جریمه نقدی است و جریمه برای خودروهای شخصی پانصد هزار تومان و یک میلیون تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و آموزشگاه های خصوصی و حوزه  علمیه به صورت کامل  گفت: در صورت فعال بودن این اماکن، در مرحله اول تذکر داده می شود، در صورت تکرار، انفصال از خدمت به مدت سه ماه برای مدیران دولتی مدارس و در صورت باز بودن آموزشگاه های خصوصی  مبلغ دو میلیون تومان جریمه لحاظ می شود.

فرماندار فیروزکوه  با بیان اینکه تمامی مساجد، نماز جمعه، مراسم های مذهبی و آیینی کاملا به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود، گفت: براساس این طرح، ورود خودروهای شخصی با  پلاک های غیربومی به شهر کاملا ممنوع است و در غیر این صورت یک میلیون تومان جریمه برای خودرو لحاظ می شود، همچنین تردد خودروهای شخصی در داخل شهر از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد نیز ممکن نخواهد بود و در صورت تردد مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال می شود.

یوسفی جمارانی خاطر نشان کرد: از اول آذرماه کارفرما  باید برای تردد پرسنل کارخانجات در شیفت شب، و همچنین تردد کادر درمان و ... لیست را به فرمانداری ارسال کند و پس از تایید فرمانداری لیست در اختیار پلیس قرار می گیرد.

وی بیان کرد:بر اساس تصمیم ستاد ملی ‌ زمان آغاز اجرای طرح، اول آذرماه سال ۱۳۹۹ است و متناسب با روند و وضعیت بیماری در شهرها، زمان محدودیت‌ها استمرار یا کاهش خواهد یافت.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه زیرساخت های درمانی  فیروزکوه  پاسخگوی نیاز شهرستان در مواقع بحران نیست اظهار کرد: تردد غیرضروری افراد در سطح شهر یکی از عوامل افزایش شمار مبتلایان به کرونا است و انتظار داریم شهروندان در این خصوص با رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن به کاهش زنجیره شیوع کمک کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول