اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

قلعه‌نوعی: بازی سختی مقابل مس رفسنجان خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازی خیلی سختی پیش روی ماست، مس رفسنجان تیم بسیار خوب، با برنامه و تاکتیکی است. شاید این بازی برایمان از بازی قبل سخت‌تر شود چون بازی بسته، تاکیتکی و درگیرشونده است.

قلعه‌نوعی: بازی سختی مقابل مس رفسنجان خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، امیر قلعه‌نوعی در فاصله یک روز مانده به بازی با تیم مس رفسنجان با تقدیر از مجموعه باشگاه مس رفسنجان به خاطر میزبانی خوب اظهار داشت: از مدیریت تیم آقایان ربیعی سرمربی و علیزاده معاون فنی تیم و مدیریت هتل هیلان رفسنجان که نهایت میزبانی را انجام دادند، تشکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: بازی خیلی سختی پیش روی ماست، مس رفسنجان تیم بسیار خوب، با برنامه و تاکتیکی است. شاید این بازی برایمان از بازی قبل سخت‌تر شود چون بازی بسته، تاکیتکی و درگیرشونده است و امیدواریم بچه‌های ما بازی قبل را فراموش کنند و با همان انگیزه که جلوی تیم سپاهان داشتند در این بازی هم داشته باشند و با یک بازی خوب و منطقی به اهداف‌مان برسیم.

وی در خصوص عدم حضور بعضی بازیکان گفت: پورعلی و رنجبری را به دلیل مشکلات کرونایی در اختیار نداریم.

قلعه‌نوعی نسبت به بازی در زمین چمن مصنوعی رفسنجان تصریح کرد: اگر چمن مصنوعی استاندارد باشد اشکالی ندارد اما سوال مهم ما این است که کشور خوب و چهار فصل ایران چه احتیاجی به چمن مصنوعی دارد، به‌ویژه در استان کرمان با این شرایط آب و هوایی تعجب می‌کنم.

وی ادامه داد: با چمن مصنوعی کیفیت فنی تیم‌ها لطمه می‌خورد، یقینا مربی خوب تیم مس رفسنجان هم دوست دارد در چمن طبیعی خوب با برنامه‌های تاکیتکی که دارد بازی کند.

قلعه‌نوعی خاطرنشان کرد: امیدواریم در ورزشگاه جدید این موضوع دیده شود و جا دارد از سعدمحمدی که به مجموعه تیم‌های مس توجه خوبی دارد کمااینکه مدیریت گل‌گهر هم توجه ویژه دارد، قدردانی کنم.

انتهای پیام/80016/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول