اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

درس ایثار معلم هرمزگانی

یک معلم منطقه فین با اهدای یک دستگاه موبایل به دانش‌آموز مدرسه خود سعی کرد تا آموزش آن در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس دچار اختلال نشود.

درس ایثار معلم هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهین پایمزد معلم پرتلاش و فداکار اهل فین بندرعباس در این زمینه اظهار داشت: با توجه به اینکه چهار دانش‌آموز از ۱۷۶ دانش‌آموز دبستان شهید جمعه پور فین شرایط خرید گوشی هوشمند را نداشتند، اقدام به تهیه یک دستگاه تلفن همراه برای نیازمندترین دانش آموز مدرسه کردم و آن را اهدا نمودم.

پایمزد اضافه کرد با همکاران در حال رایزنی برای تهیه سه گوشی دیگر هستم، که ان شا الله در آینده نزدیک تهیه می گردد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر و با شیوع ویروس کرونا فرآیند تعلیم و تربیت در بسترهای جدید فراهم شده، تاکید کرد: دانش‌آموزان برای بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی نیازمند داشتن امکانات ارتباطی به روز مانند تلفن همراه هوشمند و یا تبلت هستند اما متاسفانه برخی خانواده‌ها به دلیل شرایط نامطلوب اقتصادی قادر به تهیه این وسایل نیستند.

پایمزد اضافه کرد: امروز خوشحالم که با تهیه وسایله مورد نظر یکی دانش آموزانم، خدمت کوچکی را در راستای شاد کردن دل آنها انجام داده‌ام.

این معلم خیر با بیان اینکه شغل معلمی را تنها برای اینکه شاغل باشم انتخاب نکرده‌ام، تصریح کرد: عشق به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باعث شد تا در این راه قدم بردارم و امروز نیز که شاهد حضور میهمان ناخوانده و کشنده‌ای به نام ویروس کرونا هستیم، بیشتر زمان خود را وقف دانش‌آموزان استثنایی کرده‌ام.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول