اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فکری: استقلال و فولاد مدعیان قهرمانی هستند/ امیدوارم بازی فردا بدون حاشیه باشد+فیلم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هر دو تیم استقلال و فولاد مدعی قهرمانی در لیگ امسال هستند و بازی برای دو تیم سخت خواهد بود.

فکری: استقلال و فولاد مدعیان قهرمانی هستند/ امیدوارم بازی فردا بدون حاشیه باشد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و فولاد خوزستان شرکت نکرد اما در مقابل دوربین باشگاه استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که اولین بازی خارج از خانه را در استانی به نام خوزستان و شهر اهواز که خانه دوم استقلال است، برگزار می کنیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب هم طرفداران استقلال را در سراسر جهان و هم در خوزستان خوشحال کنیم.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: بازی فردا بسیار سخت است. هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند و بازی برای دو تیم سخت خواهد بود. فولاد هم از بازیکنان و هم از کادر فنی خوبی برخوردار است و امیدوارم دیدار قشنگی از آب در بیاید چون هر دو تیم امتیاز می خواهند.

فکری افزود: بازیکنان ما از نظر روحی شرایط خوبی دارند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدارم فردا دست پر به تهران برگردیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم. پنجره نقل و انتقالاتی باز شده و فردا می توانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم اما از طرفی 3 بازیکنمان را در اختیار نداریم.

وی تصریح کرد: محمد نادری، سیداحمد موسوی و سیاوش یزدانی را در اختیار نداریم اما نگرانی خاصی بابت این موضوع نداریم. مطمئنا انگیزه بازیکنان ما زیاد خواهد بود و آنها برای خوشحالی طرفداران بازی خواهند کرد. امیدوام بازی فردا به دور از مسائل حاشیه ای که بخواهد پیش بیاید شاهد یک بازی سالم و درنهایت برنده این بازی باشیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول