اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فراخواندن شبانه شهردار بندرعباس به بازرسی هرمزگان

روابط عمومی بازرسی هرمزگان از ورود قاطعانه و واکنش شدید بازرسی کل استان هرمزگان به حادثه تخریب منزل زن سرپرست خانوار خبر داده و آورده است: با فراخواندن شبانه شهردار و عوامل موضوع برای پاسخگویی، تذکر شدید داده شده است.

فراخواندن شبانه شهردار بندرعباس به بازرسی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان هرمزگان، رضا مختاری بازرس کل استان با انتقاد شدید از حادثه پیش آمده در خصوص تخریب منزل زن سرپرست خانوار هرمزگانی اظهار داشت: به محض اطلاع از موضوع، بازرسی کل استان هرمزگان ضمن ورود قاطعانه و سریع، ساعاتی پیش با فراخواندن شبانه شهردار و عوامل دخیل در این تخریب برای پاسخگویی، ضمن تذکر شدید به عوامل موضوع دستور رفع مشکل را به قید فوریت صادر کرد.

 وی افزود: در این خصوص با عوامل و مقصران موضوع بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم داشت.  

مختاری همچنین ضمن ابراز ناراحتی از این اتفاق که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شده است، تصریح کرد: این پرونده به صورت ویژه در دست بررسی است و تا حصول نتیجه به طور جدی و مستمر پیگیری خواهد شد. 

بازرس کل استان هرمزگان گفت: درست است که تصرف اراضی ملی به صورت غیرقانونی مجاز نیست و امری غیرقانونیست ، اما می بایست به نوعی مناسب به دور از حادث شدن این گونه مسائل قانون را  به شیوه صحیح و درست اعمال کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول