اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه: چرا در چاروسا ستاد کرونا تشکیل نمی‌شود؟/بخشدار: با متخلفان «دره‌خواجه» برخورد شود

جلسه شورای اداری چاروسا در دفتر رئیس دادگستری برگزار و هر یک از اعضا موضوعاتی را مطرح کردند.

امام جمعه: چرا در چاروسا ستاد کرونا تشکیل نمی‌شود؟/بخشدار: با متخلفان «دره‌خواجه» برخورد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از انتصاب رئیس دادگستری چاروسا جلسات مختلفی در دادگستری در زمینه مشکلات با مدیران مختلف برگزار می‌شود.

این بار جلسه شورای اداری چاروسا در دفتر رئیس دادگستری با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در این نشست با بیان اینکه در جهت مشکلات مردم باید قانون فصل الخطاب باشد و با مدیران متخلف برخورد شود ادامه داد: سفر به روستاها و بررسی مشکلات مردم از نزدیک می تواند کمک شایان و دلگرمی به مردم باشد اما برای این امر شروطی است که باید رعایت شود و مهمترین آسیب شناسی است که باید از قبل صورت گیرد.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه با انتقاد از برگزار نشدن جلسات ستاد کرونا در سطح بخش و اجرای برنامه های ستاد کرونا در کهگیلویه تصریح کرد: بعضی مصوبات ستاد کرونا در شهرستان کهگیلویه برای چاروسا قابلیت اجرایی ندارد وقتی وضعیت چاروسا قرمز نیست چرا بازار تعطیل می شود و بعد هم کمتر از چند ساعت دوام نمی آورد و یا اینکه چرا مدارس را بدون شرایط سخت تعطیل می کنید.

صلواتی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم به مصوبات کرونا جامعه عمل بپوشانیم تاکید کرد: مصوبات کرونا طبق ستاد کرونا در شهرستان کهگیلویه نمی تواند به چاروسا کمک کند و باید جلسات ستاد در چاروسا گرفته شود و تصمیمات در اینجا باشد چرا که بعضی مصوبات نیازمند این بخش است.

داربام بخشدار چاروسا هم در این نشست بی نظمی، تخطی از قانون و کم کاری را یکی از دغدغه های مدیریتی خود دانست و گفت: امیدواریم رئیس دادگستری به عنوان مدعی العموم به مشکلات و به خصوص تضیع بیت المال ورود کند و در زمینه پروژه دره خواجه جمع آوری لوله ها کمکی به مردم نمی کند و تنها برخورد با مختلفان می تواند کمکی به مردم داشته باشد.

وی خواستار حضور مدیران در روستاها شد و تاکید کرد: در بسیاری روستاها تخلفاتی را مشاهده می کنم که جای تعجب است در اداره برق از دهیاران پول می گرفتند تا روشنایی نصب کنند که این تخلف است و برای قیمت آژانس ها به شخصه ورود می کنم و قیمت ها را خودم اعلام و مشخص می کنم.

داربام با تذکر به مدیران در مورد سفر به روستاها ادامه داد: سفر به روستاها می تواند مشکل مردم را بهتر بررسی کنند که امیدوارم در آینده بخاطر این سفرها به مدیری تذکر ندهیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول