اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تجلیل از کادر درمانی مستقر در بیمارستان علی ابن ابیطالب زاهدان در هفته بسیج

دبیر موسسه فرهنگی هنری شهید میرحسینی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته گرامیداشت بسیج تکریم و تجلیل از کادر درمانی مستقر در بیمارستان علی ابن ابیطالب زاهدان به عنوان ایثارگران جبهه مقابله با کرونا انجام خواهد شد.

تجلیل از کادر درمانی مستقر در بیمارستان علی ابن ابیطالب زاهدان در هفته بسیج

مصطفی میرحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در هفته گرامیداشت بسیج تکریم و تجلیل از کادر درمانی مستقر در بیمارستان علی ابن ابیطالب زاهدان که این کادر ایثارگران جبهه مقابله با کرونا بوده و با روحیه بسیجی در حال خدمت به بیماران کرونایی و استان هستند مدنظر قرار دارد.

وی افزود: با تعامل با بنیاد شهید استان خانواده شهدا بسیج شناسایی شده اند و در برنامه های انجام شده در بین برنامه های سپاه بنیاد شهید و موسسه شهید میر حسینی از آنها تجلیل می شود.

این مسئول ادامه داد: یادواره شهید سلیمانی در 13 دی ماه اجرا می شود یادواره ها به سمت و سوی برنامه ریزی یادواره شهید سلیمانی انجام شود و هم یادواره شهدای کربلای 5 و یادواره شهید میرحسینی اجرا شود و در 9 اسفند ماه نیز یادواره قاسم زنده است برای همه شهدا استان به ویژه حاج قاسم سلیمانی و شهید میرحسینی با شعار قاسم زنده است در حال برنامه ریزی است.

وی گفت: حضور در مناطق پر خطر و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی با توجه به شرایط کنونی جامعه از دیگر برنامه‌ها است، تولید محتوای مشترک بین موسسه شهید میرحسینی و صدا و سیما که بتوانیم برنامه ریزی ها را انجام و در این هفته محتواهای اثر بخش در راستای مبارزه با این ویروس منحوس در قالب ساخت کلیپ یا انیمیشن انجام و در هفته پخش کنیم.

میرحسینی بیان کرد: غبار روبی گلزار شهدا، با همکاری همه هیئت های مذهبی خیریه ها، موسسات فرهنگی و گروههای جهادی در سطح استان اجرا می شود به سمت این می رویم که هرجایی احساس شود که خلأ فرهنگی است ورود کنیم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول