اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انحصاری کردن جابجایی آرد در کشور تبعات جبران‌ناپذیر دارد

نماینده رباط کریم در مجلس گفت: با توجه به اهمیت موضوع آرد و نان در کشور امتیاز جابجایی و حمل و نقل آرد در کشور می‌تواند تبعات جبران ناپذیری را در کشور داشته باشد.

انحصاری کردن جابجایی آرد در کشور تبعات جبران‌ناپذیر دارد

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: حمل و نقل آرد در کشور تنها در اختیار و انحصار یک شرکت به نام شرکت خلیج فارس است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع آرد و نان در سبد غذایی مردم، این امتیاز و این انحصار می‌تواند تبعات سوئی را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر روزی راننده‌ها و کارکنان این شرکت اعتصاب کنند، این موضوع مستقیما در قوت مردم تأثیر دارد و کشور را از این حیث با بحران مواجه می‌کند و می‌تواند تبعات امنیتی جبران ناپذیری را برای کشور به همراه داشته باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: باید چند شرکت عهده‌دار حمل و نقل آرد در کشور باشند تا چنین خطراتی کشور را تهدید نکند و از سوی دیگر این مسأله از حالت انحصاری خارج شود؛ چراکه این انحصار خود یک رانت محسوب می‌شود.

وی افزود: از طرفی اگر چند شرکت عهده دار حمل آرد در کشور باشند، کیفیت و سرعت ارائه خدمات نیز بالاتر می‌رود و هر شرکتی که سرعت بیشتری در ارائه این خدمت داشته باشد طبیعتا فضای کاری را می‌تواند در این حوزه در اختیار بگیرد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: بار دیگر تأکید می‌کنم با توجه به اهمیت موضوع آرد و نان در کشور و نیاز روزانه مردم به آن در صورت بروز هر گونه مشکل در شرکت خلیج فارس، قوت مردم مستقیما مورد تهدید قرار می‌گیرد و این مسأله تبعات امنیتی برای کشور به دنبال دارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول