اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بسیجیان پیشکسوت کردستان با اهدای خون هفته بسیج را گرامی داشتند

پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان کردستان با اهدای خون هفته بسیج را گرامی داشتند.

بسیجیان پیشکسوت کردستان با اهدای خون هفته بسیج را گرامی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان کردستان صبح امروز و در اولین روز هفته بسیج، با حضور در پایگاه‌های انتقال خون سنندج و سقز و اهدای خون، این هفته را گرامی داشتند.

جانشین ستاد تخصصی بسیج سپاه بیت‌المقدس کردستان با تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار داشت: امسال در هفته بسیج بیش از یک هزار و 500 برنامه در سطح تمامی رده‌های بسیج در سراسر استان برگزار می‌شود.

خسرو مسعودی افزود: بیشتر برنامه‌های هفته بسیج در راستای کمک به سلامت و سعادت مردم به منظور ریشه‌کنی ویروس کرونا خواهد بود.

وی شعار محوری امسال هفته بسیج را « بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرینی» عنوان کرد و گفت: برنامه‌های این هفته در کردستان از امروز آغاز شده و تا روز پنجشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گفته مسعودی، امروز در اولین روز هفته بسیج که با عنوان، «بسیج، معنویت و سلامت» نامگذاری شده است، بسیجیان پیشکسوت جهاد و شهادت به منظور کمک به سلامت مردم نیازمند خون، در پویش نذر خون شرکت کرده و با اهدای خون می‌خواهند دین خود را به هموطنان ادا کنند.

وی اذعان داشت: اهدای خون در طول هفته بسیج و در مناسبت‌های مختلف تا پایان سال ادامه خواهد داشت بلکه بخشی از دغدغه‌ها نسبت به خون کم شود.

شایان ذکر است، بیش از 470 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 600 هزار نفری کردستان در بسیج عضویت دارند.

انتهای پیام/2330/70  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول