اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع 7 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی محرومین و نیازمندان یکی دیگر از اولویت‌های این قرارگاه‌ها است که در هفته بسیج 5 هزار بسته اقلام بهداشتی و 2 هزار بسته معیشتی به توزیع خواهد رسید.

توزیع 7 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، کریم اکبری صبح امروز در نشست خبری مجازی به مناسبت چهلمین سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج با گرامیداشت ۸۸۰ بسیجی شهید کاشان، اظهار داشت: برنامه‌های امسال هفته بسیج به علت شیوع بیماری کرونا با شعار «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی» با محوریت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خدمت‌رسانی به مردم در راستای شکستن زنجیره شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: پویش بزرگ «هر پایگاه بسیج یک خدمت است» با تشکیل ۶۳ قرارگاه جهادی و خدمت رسانی از ۱۳ آبان شروع شده و برنامه‌های اجرایی آنان از هفته بسیج آغاز می‌شود.

وی افزود: این قرارگاه‌ها از مجموع فعالیت آموزش همگانی برای پیشگیری از ویروس کرونا، مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا، فرهنگ استفاده از ماسک و فاصله گذاری­‌های اجتماعی و رعایت دستورالعمل­‌های بهداشتی در سطح محل‌ها را پیگیر خواهند بود.

اکبری بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی محرومین و نیازمندان یکی دیگر از اولویت‌های این قرارگاه‌ها است که در هفته بسیج ۵ هزار بسته اقلام بهداشتی و ۲ هزار بسته معیشتی به توزیع خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان عنوان کرد:همچنین پویشی در راستای معنویت‌زایی با محوریت استفاده از ظرفیت شهدا همچون نصب پوسترهای شهدا و قرائت ادعیه از جمله دعای هفتم صحیفه سجادیه خواهیم داشت.

وی با اشاره به سایر برنامه های بسیج در طول این هفته از جمله افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم یاری بسیج، افزود: تجلیل از کادر درمان در بیمارستان شهید بهشتی، صدور کارت ایثار برای رزمندگان دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت صبحگاهی به صورت مجازی در برنامه شاد، یادواره ۱۵۰ شهید در مسجد صفاری به صورت مجازی، رزمایش مجازی طرح ثامن به منظور تبیین گفتمان امامین انقلاب، افتتاح کارگاه‌های تولیدی خانگی در راستای تولید و اشتغال‌زایی از جمله برنامه‌های هفته بسیج شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/63108/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول