اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پرداخت 211 فقره تسهیلات اشتغال در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 211 فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی با اعتبار 3 میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

پرداخت 211 فقره تسهیلات اشتغال در زنجان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان 2 هزار و ۹۵۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی و مسکن با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان به مددجویان مورد حمایت پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: صندوق امداد ولایت استان زنجان با پرداخت 211 فقره تسهیلات  اشتغال و خودکفایی با اعتبار 3 میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان، یک هزار و ۴۳۱ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۷ میلیارد و 84 میلیون تومان، 940 فقره تسهیلات مسکن به مبلغ ۸ میلیارد و ۵۳ میلیون تومان و 6 فقره تسهیلات فرهنگی به مبلغ ۳۵میلیون تومان از صندوق‌های فعال و پیشرو در سطح کشور است.

صفری ادامه داد: شرایط امروز جامعه هدف، ویژه‌تر است و وظیفه ما افزایش منابع و جلوگیری از رسوب آن است و به فرمایش مقام معظم رهبری امروز کمک مومنانه به مردم انقلابی‌گری واقعی است.

وی تصریح کرد: شعار سال محور فعالیت و رویکرد بخش‌های مختلف نظام برای افزایش قدرت تاب‌آوری در برابر مخاطرات و مشکلات اقتصادی است.

صفری ابراز کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان مورد حمایت است و با همین رویکرد توسعه طرح‌های اشتغال تولید محور با استفاده از ظرفیت‌های موجود و خلق فرصت‌های جدید در حوزه اشتغالزایی مورد توجه است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: شناسایی فرصت‌های جدید و هم‌افزایی آن با ظرفیت‌های موجود در بخش ایجاد اشتغال با رویکرد خلاق محور و دانش بنیان از برنامه‌های مهم کمیته امداد در بخش اشتغال است.

وی به ساماندهی مراجعین نیز در ایام کرونایی اشاره کرد و افزود: استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی برای کاهش مراجعات مددجویان به ادارات باید بصورت جدی پیگیری شود و با گسترش خدمات غیرحضوری ضمن تسهیل امورات مددجویان از شیوع ویروس منحوس کرونا جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول