اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نحوه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج دیشموک/تجمع بیش از 15 نفر نخواهیم داشت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک برنامه‌های هفته بسیج در این منطقه را تشریح کرد.

نحوه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج دیشموک/تجمع بیش از 15 نفر نخواهیم داشت

کریم انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج پیش رو در رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تلاش می‌کند تا وضعیت حفظ سلامتی مردم در کنترل باشد.

وی اضافه کرد: با وجود اهمیت فراوان هفته بسیج، اما خود بسیج از اجرای برنامه‌های تجمعی ممانعت ورزید و در این راستا از مردم عزیز هم  استدعا داریم باتوجه به برودت هوا و کمبود فضا و امکانات بهداشتی تا حد امکان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از برگزاری مراسمات و تجمعات بزرگ و رفتن به مسافرت‌ها و میهمانی‌های غیرضروری، اکیدا پرهیز کنند.

انصاری بیان کرد: با وجود اینکه هفته بسیج نقطه ثقل و تمرکز برنامه‌های فرهنگی بسیج است اما با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و فراگیری بیماری کویید ۱۹ ، به تأسی از فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در این هفته مبارک و مقدس از عدم اجرای هرگونه برنامه تجمعی با جمعیت بیش از ۱۵ نفر خبر داده است.

انصاری اذعان کرد: تلاش و مجاهدت‌های بی‌دریغ بسیج همواره در راستای رضایتمندی خالق و مخلوق بوده و هست و اینک نیز رضایت و سلامت اجتماعی امت اسلام سرلوحه کار بسیج خواهد بود و در خصوص مقابله و مبارزه با این بیماری عن قریب اقداماتی مشترک با شبکه بهداشت و درمان صورت خواهد گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک متذکر شد: هفته بسیج امسال از 30 آبان آغاز و تا 6 آذرماه ادامه دارد و به مناسبت هفته بسیج در رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌های متعدد در دیشموک اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول