اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تکلیف امروز ما تفکر و منش بسیجی برای حل مشکلات اقتصادی است

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات تصریح کرد: تکلیف امروز ما تفکر و منش بسیجی، حضور همدلانه و وحدت مومنانه برای حل مشکلات اقتصادی ومعیشتی، اشتغال وتولید سرمایه از طریق جهش تولید، اصلاح نگرش اقتصادی و ساختار بودجه ای است.

تکلیف امروز ما تفکر و منش بسیجی برای حل مشکلات اقتصادی است

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس در پیام خود بمناسبت هفته بسیج بر تفکر بسیجی و حرکت جهادی برای رفع مشکلات معیشتی واقتصادی تاکید کرد.

وی در این پیام آورده است، بسیج تجلی قدرت مردمی و تبلور انسجام واتحاد ملی است، که در هر برهه به شیوه ای مناسبت ظهور وبروز داشته است.

حاجی بابایی در پیام خود، تکلیف امروز مسئولین ومردم را تفکر ومنش بسیجی، برای حضور همدلانه و وحدت مومنانه برای حل مشکلات اقتصادی ومعیشتی، اشتغال وتولید سرمایه از طریق جهش تولید، اصلاح نگرش اقتصادی وساختار بودجه ای برشمرده است.

وی در پیام خود ضمن تجدید پیمان با ملت بزرگ ایران وآرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر استفاده از همه ظرفیتها مجلس و دولت با مدیریت جهادی تاکید کرده است.

متن پیام رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس، دکتر حاجی بابایی بمناسبت هفته بسیج:

بسم الله الرحمن الرحیم

 بسیاری از پیشرفت ها وموفقیت های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکرو میل بسیجی است.‌ 

رهبرمعظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی)

 "بسیج "  از برکات انفاس قدسی معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وتفکر و سبک زندگی بسیجی چراغ راهی برای تمام دوران حیات  انقلاب اسلامی ایران است.

بسیج تجلی، قدرت مردمی، پیام آور وحدت ،همدلی  و تبلور انسجام و اتحاد ملی است که درهر عرصه ای از انقلاب شکوهمند اسلامی به شیوه ای متناسب به همان زمان ظهور وبروز داشته است.

تکلیف امروز ما تفکر ومنش بسیجی، حضور همدلانه و وحدت مومنانه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی،اشتغال وتولید سرمایه ازطریق جهش تولید ،اصلاح نگرش اقتصادی وساختاربودجه ای است.

در آستانه هفته بسیج یک بار دیگر با اعتقاد ،ایمان و عملکرد بسیجی با ملت بزرگ ایران، تجدید میثاق می کنیم، که با بسیج  همه امکانات ازاین گذرگاه عبور خواهیم کرد، برای تحقق این هدف از ملت بزرگ ایران درخواست می کنم، با تفکر بسیجی و رعایت پروتکل های بهداشتی  وصبرانقلابی، مسیر عبور از این بحران را تسهیل نمایند.

 با تبریک  فرارسیدن هفته بسیج وتقدیر وتشکر از کادر بهداشت و درمان که با اقدام جهادی خود شبانه روز برای حفظ زندگی و سلامت مردم تلاش می کنند، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین  را گرامی میداریم  وبار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، آمادگی کامل خود را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام داشته و بر تداوم راه انقلاب و اصول بنیادین آن تاکید می نماییم و تا اهتزاز پرچم آزادی وآزادگی بر قلل افتخارات در  عرصه های ملی و بین المللی با حفظ سیاست صلح طلبی وآرامش در دفاع از ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول