اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نوازی:هدف شهرخودرو قهرمانی لیگ است/رحمتی آنقدر تجربه دارد که بتواند سرمربیگری کند

مربی تیم فوبال شهرخودرو گفت:هدف ما قهرمانی در لیگ است و تا جایی که بتوانیم تلاش کنیم و وقت داشته باشیم برای تیم مان ایجاد انگیزه می کنیم.

نوازی:هدف شهرخودرو قهرمانی لیگ است/رحمتی آنقدر تجربه دارد که بتواند سرمربیگری کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و شهرخودرو اظهار داشت: در ابتدا درگذشت محمود یاوری را تسلیت می گویم.ما یک بازی سخت را مقابل پیکان داریم. این تیم چندین سال است نسبت به شهرخودرو بیشتر در لیگ برتر فعالیت کرده و آنها از مربی خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: درست است که جا به جایی هایی در این تیم صورت گرفته اما تارتار مربی خوبی است، ما هفته اول 3 امتیاز خوب گرفتیم و مشکلی نداریم. شرایط تیم ما خوب است و امیدوارم که فردا مشکلی از نظر فوتبال پیش نیاید که برنده بازی باشیم.

مربی شهرخودرو ادامه داد: رفته رفته شرایط تیم ما بهتر می شود و تعهد بازیکنان ما نسبت به استان خراسان بیشتر می شود. هدف ما قهرمانی در لیگ است و تا جایی که بتوانیم تلاش کنیم و وقت داشته باشیم برای تیم ما ایجاد انگیزه می کنیم.

نوازی در خصوص جوانگرایی بین مربیان لیگ برتر گفت: این حسن نیت مالک باشگاه است که به مربیان جوان اعتماد کرده است. رحمتی هم به عنوان سردمدار این گروه تلاش می کند و تصمیم می گیرد، ما هم به او کمک می کنیم. مردم خراسان و همچنین مالک باشگاه کمک می کنند تا بتوانیم چیزی که مردم خراسان لیاقت دارند را اجرا نیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص اینکه رحمتی به عنوان سرپرست روی نیمکت این تیم می نشیند و وی رسما سرمربی شهرخودرو محسوب می شود عنوان کرد: چون مهدی رحمتی مدرک مربیگری ندارد این اتفاق رخ داده اما اگر او مدرک نداشته باشد ولی آنقدر تجربه دارد که تیم را کوچ و تمرینات ا طراح و سرمربیگری کند. این اتفاق در فوتبال ایران وجود دارد و فقط برای رحمتی نیست. خیلی ها بودند که در سالهای گذشته به همین شکل کار کرده اند.

وی تصریح کرد: ما هم وظیفه داریم اینجا حضور پیدا کرده و به جای او صحبت کنیم. شاید رحمتی در دنیا مجازی و رسانه ها سرپرست باشد ولی به عنوان سرمربی در تیم ما فعالیت می کند.

نوازی در خصوص جدال مربیان قرمز و آبی در بازی فردا عنوان کرد: این مباحث حاشیه ای است،این لوگویی که روی پیراهن ما است نشاندهنده عملکد و قرارداد ما است و فرقی ندارد الان آبی، قرمز و یا سبز باشیم. فکر نمی کنم این مباحث در فوتبال حرفه ای رخ بدهد چون وظیفه ما الان موفقیت شهرخودرو است.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول