اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

طلسم هفته پنجم لیگ برتر بدمینتون

کرونا بازهم مسابقات هفته پنجم لیگ برتر بدمینتون کشور را به تعویق انداخت.

طلسم هفته پنجم لیگ برتر بدمینتون

سیدعلی اکبر اعلایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به حضور دو تیم صنایع اردکان و دانشگاه یزد در لیک برتر بدمینتون کشور اظهار کرد: درحالیکه بازی‌ این رقابتها تا هفته چهارم پیگیری شده بود به دلیل شیوع کرونا رقابتهای هفته پنجم، از اول آبان‌ماه تاکنون به تعویق افتاده است.

وی افزود: آخرین تاریخ اعلامی برگزاری این مسابقات روز پنجشنبه ۲۹ آبانماه بود که با اعلام فدراسیون بدمینتون نیز به تعویق افتاد.

دبیر هیات بدمینتون استان یزد با اشاره به نامشخص بودن تاریخ از سرگیری رقابتهای لیگ برتر، گفت: براساس برنامه بازیها در هفته پنجم، تیم صنایع اردکان میزبان تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تیم دانشگاه یزد در شهر بابک مهمان شهرداری این شهر خواهد بود.

اعلایی تیمهای رعد پدافند هوایی قم، شهرداری شهر بابک، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صبا صنعت زنجان را رقبای نمایندگان استان یزد در رقابت‌های فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر بدمینتون عنوان و تصریح کرد: تا پایان هفته چهارم این رقابت‌ها تیم‌های صنایع اردکان و دانشگاه یزد هرکدام با دو پیروزی و دو باخت به ترتیب رده‌های سوم و چهارم جدول شش تیمی لیگ برتر بدمینتون را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول