اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اقدام تحسین‌برانگیز باغداران لارستانی در حمایت از ۱۵۰ کودک یتیم

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان گفت: باغداران لارستانی طی اقدامی تحسین‌برانگیز و خداپسندانه حمایت از ۱۵۰ کودک یتیم و نیازمند را بر عهده گرفتند.

اقدام تحسین‌برانگیز باغداران لارستانی در حمایت از ۱۵۰ کودک یتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، هوشنگ دلاور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی یک اقدام خداپسندانه و ابتکاری از سوی هیأت مدیره مجموعه باغ‌شهری نخلستان در حومه شهر لار، تعداد ۱۵۰ کودک یتیم و نیازمند توسط این باغداران مورد حمایت قرار گرفتند، اظهار داشت: مرحله جدید طرح اکرام ایتام و محسنین در سطح لارستان در حال اجرا است که در این طرح در نظر است هر شهروند، حامی حداقل یک کودک یتیم شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان بیان کرد: طی جلسه‌ای با هیأت مدیره این مجموعه و معرفی ایتام، خوشبختانه تمام باغداران مجموعه باغ‌شهری نخلستان، حامی ایتام شدند.

وی با اشاره به اینکه به همت این باغداران تعداد ۱۵۰ کودک یتیم تحت پوشش قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: طبق این توافق، ماهیانه حداقل ۳۰ میلیون ریال به این ایتام اختصاص می‌یابد.

دلاور اضافه کرد: کمیته امداد لارستان در نظر دارد با توجه به حمایت از ۹۰۰ کودک یتیم و غیریتیم نیازمند، سرانه دریافتی هر کدام از این کودکان را در سال جاری و توسط حامیان ایتام به حداقل ماهیانه یک میلیون ریال ارتقاء دهد.

انتهای پیام/ س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول