اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در استان یزد

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا یزد با صدور اطلاعیه های شماره 86، 87، 88 و89 محدودیت های جدید کرونایی استان از شنبه یکم آذرماه به مدت دو هفته را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در اطلاعیه شماره ۸۶ خود اعلام کرد: از فردا شنبه یکم آذرماه، فعالیت اصناف و مشاغل ضروری تا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه بلامانع است.

در ادامه این اطلاعیه آمده: با تقدیر و تشکر از همراهی اصناف و کسبه محترم فعالیت اصناف و مشاغل ضروری مانند نانوایی ها و سوپرلبنیات و فرآورده‌های لبنی، میوه و سبزی فروشی ‌ها، پروتئین‌ها ‌اعم از گوشت، مرغ و ماهی، عطاری و داروهای سنتی، داروخانه ها و مراکز دامپزشکی، فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و زنجیره‌ای(فقط عرضه مواد غذایی)، بیرون بر رستوران ها و پیتزافروشی ها از روز شنبه مورخ یکم آذر ماه به مدت دو هفته تا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب مجاز به فعالیت می باشند.

 سایر اصناف مجاز طبق لیست اعلامی اتاق اصناف مرکز استان نیز فقط تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه فعالیت نموده و بعد از آن تعطیل می‌باشند.

ممنوعیت اکید ورود خودروها با پلاک غیربومی به مدت دو هفته

بر اساس اطلاعیه شماره ۸۷ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای استان با توجه به وضعیت قرمز از روز شنبه مورخ یکم آذر ماه به مدت دو هفته اکیداً ممنوع و مشمول جریمه یک میلیون تومانی می باشد و در صورت ورود به شهرهای استان در هر ۲۴ ساعت یک‌بار مشمول جریمه می شوند.

 ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی استان با توجه به وضعیت قرمز شهرهای استان به دیگر شهرهای کشور ممنوع است و مشمول جریمه یک میلیون تومانی می شود.

 ممنوعیت کامل تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در سطح شهرهای استان به مدت دو هفته از تاریخ یکم آذرماه و اعمال جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای خودروهایی که به این ممنوعیت توجه ننمایند.

 تردد خانوادگی و دسته‌جمعی خودروها از ساعت ۱۸ شب ممنوع بوده و پلیس راهور نظارت و اعمال جریمه خواهد کرد.

تعطیلی کامل مراکز آموزشی، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و مراکز تفریحی

بر اساس اطلاعیه شماره ۸۸ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، تعطیلی کامل مراکز آموزشی شامل مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزشگاه‌های خصوصی، حوزه‌های علمیه و... به مدت دو هفته از روز شنبه مورخ یکم آذر ماه

 تعطیلی کامل برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی شامل نمازهای جمعه، نمازهای جماعات مساجد، مراسم مذهبی و مراسم آیینی به مدت دو هفته از روز شنبه مورخ یکم آذرماه

 بوستان‌ها و مراکز تفریحی، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها (شامل بیرون بر نمی باشد)، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، موزه‌ها، سالن‌های سینما و تئاتر، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی پر برخورد، سالن‌های بدن‌سازی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، چایخانه ها و قهوه‌خانه ها با عرضه مواد دخانی به مدت دو هفته از روز شنبه مورخ یکم آذرماه مطلقاً تعطیل است.

ساعت کاری ادارات به روال معمول و قانونی خواهد بود

بر اساس اطلاعیه شماره ۸۹ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، فعالیت ادارات و کارکنان به استثنای نیروهای مسلح براساس بخشنامه ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷ آبان ماه سال جاری سازمان اداری و استخدامی کشور و با تشخیص بالاترین مقام مسئول استانی خواهد بود مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید.

 کلیه دفاتر ارائه خدمات الکترونیک، دفاتر پیشخوان دولت و پلیس + ۱۰ موظف به نوبت‌دهی غیرحضوری و ارائه خدمات ضروری از ساعت ‌۷ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می باشند.

انتهای پیام/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول