اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایجاد قرارگاه‌های محله‌ای بسیج برای رسیدگی به مشکلات مردم

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: ایجاد قرارگاه‌های محله‌ای برای رسیدگی به مشکلات مردم تکلیفی است که همه فرماندهان پایگاه‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

ایجاد قرارگاه‌های محله‌ای بسیج برای رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی پیش از ظهر امروز در اختتامیه جشنواره‌های مالک اشتر و اسوه، با اشاره به حوادث اخیر کشور آمریکا اظهار کرد: دودستگی‌ها در آمریکا و شکست‌های پیاپی آن‌ها در خاورمیانه نشان از افول قدرت این کشور دارد.

وی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه مردم ایران تصریح کرد: آمریکا از تمام ظرفیت خود علیه مردم ایران استفاده کرده و خوشبختانه همواره شکست خورده و ناامید شده است.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان افزود: آمریکا دنبال ایجاد نظم نوین جهانی است که خوشبختانه همواره با شکست روبه‌رو می‌شود.

دامغانی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشورمان گفت: امروز کشور ما در جنگ تمام‌عیار و مقابله با تحریم‌ها و فشار اقتصادی و نیز کروناست که برای غلبه بر مشکلات نیاز است تا همواره مردم هوشیار باشند.

او ادامه داد: میدان امروز جنگ، معیشت، امنیت و سلامت مردم است و پایگاه‌های بسیج خط مقدم این جنگ هستند.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: فرماندهان پایگاه‌ها باید از حداکثر ظرفیت‌ها در محلات که مساجد و بسیجیان هستند، برای رفع مشکلات استفاده کنند.

دامغانی افزود: مسجد محوری رویکرد اصلی ماست و باید مساجد محلات نقش و جایگاه اصلی خود را به دست بیاورند.

او ادامه داد: امروز میدان جنگ در فضای مجازی است و عدم توجه به این فضا، خطایی بزرگ و راهبردی است و باید فرماندهان پایگاه‌ها به فضای مجازی توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان تصریح کرد: باید تلاش شود تا خدمات بسیجیان به اطلاع مردم برسد؛ زیرا این کار باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌شود.

دامغانی خاطرنشان کرد: ایجاد قرارگاه‌های محله‌ای برای رسیدگی به مشکلات مردم تکلیفی است که همه فرماندهان پایگاه‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در استان سمنان گفت: در هفته بسیج باید فضای محلات، رنگ و بوی بسیج را به خود بگیرد و از بسیجیان نیز در این ایام تقدیر شود.

در این آیین، از ۶ نفر از فرماندهان برتر بسیج استان سمنان تقدیر شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول