اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده کلیمیان در مجلس دهم: صهیونیست‌ها همه توانشان را برای آسیب‌زدن به بسیج به‌کار گرفته‌اند

سیامک مره‌‌صدق گفت: طبیعی است افرادی که برای نظام و مردم موثرند، هیچ گاه محبوب مستکبران و صهیونیست‌ها نباشند و این 2 تمام توانشان را برای آسیب‌زدن به بسیج و به حاشیه راندن آن به کار گیرند.

نماینده کلیمیان در مجلس دهم: صهیونیست‌ها همه توانشان را برای آسیب‌زدن به بسیج به‌کار گرفته‌اند

سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به هفته بسیج گفت: یکی از میراث‌های گرانبهایی که امام راحل برای مردم ایران باقی گذاشتند بسیج است.

وی ادامه داد: آن زمان که امام با دشمن شناسی ویژه‌ای که داشتند دستور تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کردند و گفتند که مردم ایران همه باید به فنون نظامی آشنا باشند. شاید برخی افراد و به ویژه سیاسستمداران لیبرال علت و اهمیت این مسأله را درک نمی‌کردند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: حضور قهرمانانه بسیج در زمان جنگ تحمیلی و حضور بسیج در سرتاسر تاریخ انقلاب اسلامی نشان دهنده این است که یکی از ستون‌ها و پایگاه‌های محکم برقراری رابطه بین مردم و نظام، بسیج است و این نهاد جایی است که گروه‌های وسیع از مردم به صورت داوطلبانه و با عشق و علاقه فراوان برای دفاع و همچنین خدمت به میهن در تمامی زمینه‌ها اعلام آمادگی می‌کند و عشق و علاقه خود را به ارزش‌های توحیدی و به کشورشان نشان می‌دهند.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: بدون شک عشق و  علاقه‌ای که عزیزان بسیجی به نظام و مقام معظم رهبری دارند در کمتر قشری قابل مشاهده است و من فکر نمی‌کنم که کسی را بتوان با این دوستان از نظر میزان پایبندی‌شان به نظام و عشق‌شان به رهبری به راحتی مقایسه کرد و برابر دانست.

وی افزود: واقعا بسیج یکی از ذخایر عظیم انقلاب، ذخایر عظیم ملت ایران و یک خاری در چشم استکبار و صهیونیست و دشمنان ملت ایران است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: طبیعی است افرادی که تا به این حد برای نظام و دفاع از آن و دفاع از مردم ایران موثرند، هیچ گاه محبوب استکبار و صهیونیست نباشند و استکبار و صهیونیست تمام توانش را برای آسیب‌زدن به عزیزان بسیجی و به حاشیه راندن آنها به کار گیرد.

مره صدق ادامه داد: منتها همه مردم ایران با عشق و علاقه کامل به بسیج در دفاع از این نهاد با کلیت نظام و مقام معظم رهبری و ارزش‌های آن پایبند هستند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در پایان گفت: ممکن است یک سری مشکلات مقطعی اقتصادی بعضی‌ها را نگران و خسته کند، اما هیچ یک از اینها به معنای دلسرد شدن مردم ایران از ارزش‌های انقلاب نیست. همه ما به ارزش‌های انقلاب پایبندیم و آمادگی گذشت و ایثار به مراتب بیش از این در تمامی مردم ایران و به ویژه عزیزان بسیجی وجود دارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول