اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جاده «فردیس»-قرچک بعد از چندین سال روشن شد

تعمیرات تعویض کابل های برق و اصلاح شبکه روشنایی در جنوب شرق استان تهران با ۷۷ اکیپ و با حضور مدیر عامل شرکت توزیع شهرستان قرچک آغاز شد. در این سری از تعمیرات جاده پاکدشت به قرچک حدفاصل فردیس به قرچک بعد از چندین سال به سیستم روشنایی مجهز شد.

جاده «فردیس»-قرچک بعد از چندین سال روشن شد

خبرگزاری فارس؛ علیرضا باقری:‌ مجید خانی مدیر برق شهرستان قرچک صبح امروز و در حاشیه تعمیرات و اصلاح خطوط انتقال برق محور مواصلاتی پاکدشت به قرچک در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مهمترین اهداف اجرای این مانور تعمیرات در استان تهران افزایش قابلیت‌های اطمینان و تاب آوری شبکه انتقال برق است تا رضایت‌مندی شهروندان و مشترکین را افزایش دهیم.

 وی ادامه داد: در این طرح اصلاح شبکه روشنایی معابر در دستور کار قرار دارد که  جاده فردیس به قرچک که مسیر تردد ۲ شهرستان قرچک و پاکدشت است بعد از مدت‌ها  که فاقد سیستم روشنایی بود به سیستم روشنایی مجهز شد.

مدیر برق شهرستان قرچک با بیان اینکه افزایش ایمنی شهروندان و رفع کانون‌های خطر از اولویت‌های کاری شرکت توزیع برق استان تهران است، افزود: اقدامات انجام شده باعث کاهش خاموشی‌ها و جلوگیری از هدر رفت انرژی در شهرستان می‌شود.

 خانی در پایان خاطرنشان کرد:  ۲۳ اکیپ عملیاتی و  ۷۵ نفر در طرح جهادی شهرستان قرچک در حال تعمیر و تعویض  کابل‌های فشار قوی و همچنین تعمیر پست‌های برق  و ایمن سازی آن هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول