اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تا آمریکا خوی استکباری دارد مرگ بر آمریکا فراموش نمی‌شود/ اعتماد به دشمن ظلم‌ است

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه گفت: سیاست ما ثابت است و برعلیه ظلم و استکبار می‌ایستیم چه ترامپ باشد و چه دیگری فرقی ندارد و تا آمریکا خوی استکباری دارد مرگ بر آمریکا فراموش نمی‌شود.

تا آمریکا خوی استکباری دارد مرگ بر آمریکا فراموش نمی‌شود/ اعتماد به دشمن ظلم‌ است

به‌گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه، اظهار کرد: متاسفانه امروز در دنیا ظلم پررنگ و فراگیر شده و گاها در داخل کشور هم دیده می‌شود. گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، فساد، اختلاس و اعتماد به دشمن از نمونه این ظلم‌ها است.

وی یا اشاره به اینکه با روی کار آمدن نیروهای انقلابی و جهادی در داخل زودتر به مقصد خواهیم رسید، افزود: انقلاب اسلامی محصور به کشور ایران نیست همانطور که امام راحل فرمودند، این انقلاب اسلامی را به کشورهای دیگر صادر می‌کنیم و این است که کشورهای اسلامی روز به روز بیدارتر می‌شوند.

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه با اشاره به هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، اضافه کرد: همگان را به خواندن کتاب سفارش می‌کنیم چرا که یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب همین اهمیت به کتابخوانی است و ایشان نیز بیشتر وقتش را به مطالعه می‌گذرانند و البته امروز در همین فضای مجازی نیزمی شود از مطالب ارزشمند و مفید مذهبی، سیاسی، اجتماعی و... بهره برد اما فایده‌اش به اندازه مطالعه کتاب نیست.

حجت‌الاسلام فقیهی‌فر با تیریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: بسیجیان یاران امام زمان(عج) هستند و همه ایرانیان به نوعی بسیجی‌اند چرا که در هر اداره، صنفی وقشری به مردم و جامعه اسلامی خدمت می‌کنند و بسیج به معنی بصیر بودن، آماده بودن در برابر دشمن و خدمات‌رسانی به موقع نیاز هموطنان  است.

وی با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا، بیان داشت: ترامپ یا بایدن برای ما فرقی نمی‌کند هر دو مثل دو لنگ کفش هستند در پای صهیونیست‌ها، سیاست ما ثابت است و برعلیه ظلم و استکبار می‌ایستیم چه ترامپ باشد و چه دیگری فرقی ندارد و آن‌ها باید خود را با سیاست‌های ما وقف دهند و مسؤولان ما نباید خود را با سیاست‌های آنان وقف دهند و تا آمریکا خوی استکباری دارد مرگ بر آمریکا فراموش نمی‌شود.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول