اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تعطیلی دوهفته‌ای مساجد ماسال/بسیج باید در دنیا نهادینه شود

امام‌جمعه ماسال در مورد تعطیلی مساجد در ایام محدودیت‌های کرونایی گفت: ما از فردا به مدت دو هفته تا اطلاع ثانوی ستاد کرونا در محدودیت قرار گرفتیم و مساجد هم تعطیل است و هیچ‌گونه برنامه‌ای برگزار نخواهد شد ان شالله که هرچه زودتر زنجیره انتقال این بیماری منحوس قطع شود.

تعطیلی دوهفته‌ای مساجد ماسال/بسیج باید در دنیا نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هادی موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان ماسال با اشاره به حواشی پس‌ازآنتخابات آمریکا اظهار کرد: رسانه‌ها بعد از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا در حال فضاسازی هستند و هدف اصلی آن‌ها جوسازی، ایجاد رعب و وحشت از تحرکات دیوانه‌وار ترامپ است.

وی با بیان اینکه هدف دوم رسانه‌های غربی بزک کردن چهره بایدن و حامیان آن‌هاست، افزود: ترامپ وزیر دفاع را تغییر داد و یک عنصر صد درصد ضد ایرانی یعنی عامل اصلی شهادت حاج قاسم سلیمانی را در رأس کار قرارداد، پس‌ازآن بسیاری از رسانه‌ها و‌ جریانات تبلیغی در روزهای گذشته دنبال ایجاد رعب و وحشت با عناوینی همچون حمله احتمالی آمریکا به ایران را بیان می‌کنند؛ آن‌ها باید بدانند ترامپ یک چهره سوخته و نابودشده است.

امام‌جمعه ماسال با اشاره به ظرفیت‌های داخلی ایران اسلامی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی کشور مقتدری است که در دنیا حرفی برای گفتن دارد، اما زمانی در این مملکت حتی فکر کردن به ساخت شناور خیال بیهوده بود اما افتخار جدیدی که عزیزان ما در سپاه خلق کردند امروز برگ زرینی است که نشان از قدرت نظام اسلامی دارد.

موسوی با اشاره به ساخت شناور شهید رودکی توسط فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما درگذشته در خواب هم نمی‌دیدیم که در اوج تحریم‌ها بتوانیم شناور اقیانوس‌پیما بسازیم و این اتفاق فرخنده درست درزمانی اتفاق افتاد که آمریکا و هم‌پیمانانش در اقیانوس هند در حال رزمایش هستند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکای زورگو و جنایتکار که صدها کیلومتر دورتر از خاکش در حال برگزاری رزمایش دریایی است بداند این ناو اقیانوس‌پیما یک پایگاه متحرکی است که سپاه در هرکجا که بخواهد می‌تواند از آن استفاده کند، گفت: قبلاً اگر دشمنی سواحل ما را تهدید می‌کرد سریعاً ناوهای هواپیمابر خود را از منطقه خارج می‌کردند که دچار آسیب نشود اما امروز به برکت حضور سپاه در هر نقطه از جهان قابل‌دسترس است، پیام این الحاق  این است که دوران بزن و در رو دیگر گذشت، امروز اگر غلطی از آن‌ها سر بزند فرزندان این کشور آن‌ها را با خاک یکسان می‌کنند.

امام‌جمعه ماسال با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت بسیج بیان کرد: تشکیل شجره طیبه بسیج از برکات و الطاف الهی بود که امام می‌گفتند همیشه به خلوص و صفای بسیجیان حسرت می‌خورم همان‌ امامی که خود مجسمه خلوص و پاکی است فرمودند در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.

موسوی با اذعان به اینکه بسیج تنها مرتبط به ایران و کشورهای اسلامی نیست، افزود: ما نباید بسیج را محصور کنیم افق بلند امام این‌گونه بود که باید هسته‌های بسیج را در سراسر دنیا نهادینه کنیم مسؤولان تنها با پشتوانه بسیجیان می‌توانند بسیاری از اتفاقاً میمون و مبارک را رقم بزنند همه این‌ها از خیرات این شجره طیبه است. 

وی با تأکید بر نقش بسیج به‌عنوان نیروی آماده‌به‌کار در تمام میدان‌ها گفت: بسیج یک فرهنگ است اگر بخواهیم این فرهنگ را در یک جمله تعریف کنیم یعنی پیشرو بودن در همه زمینه‌ها در لحظه به میدان آمدن آن‌هم میدان چالش‌های اساسی مثلاً یکی از آن‌ها در مبارزه با کرونا بود، این تلاش‌های بسیجیان امروز در این زمینه مشهود است و امیدواریم مختوم به از بین بردن این بیماری جهان سوز باشد.

امام‌جمعه ماسال با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات اقتصادی مردم در جامعه بیان کرد: هشت ماه از عمر این دولت باقی‌مانده است، مسؤولان باید برای مقابله با کرونا تحت فرماندهی واحد بسیج شوند، علاوه بر این شرایط فعلی، معیشت وزندگی را تحت‌الشعاع قرار داده اینجاست که دولت باید با تمام توان خود برای رفع این موضوع اقدام کند البته دولت باید از بعضی از تصمیمات شتاب‌زده جلوگیری کند تا موجب خالی شدن خزانه دولت نشود.

موسوی در مورد تعطیلی مساجد در ایام محدودیت‌های کرونایی گفت: ما از فردا به مدت دو هفته تا اطلاع ثانوی ستاد کرونا در محدودیت قرار گرفتیم و مساجد هم تعطیل است و هیچ‌گونه برنامه‌ای برگزار نخواهد شد انشالله که هرچه زودتر زنجیره انتقال این بیماری منحوس قطع شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول