اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بیانیه‌ منصور آرامی درباره تخریب آلونک شهروند بندرعباسی/ بی‌انگیزگی در شهرداری را بارها تذکر داده‌ام

منصور آرامی نماینده مردم شریف حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس در بیانیه‌ای ضمن محکومیت تخریب آلونک شهروند بندرعباسی گفت: بیش از چند ماه است بارها به مسئولان امر در خصوص بی‌انگیزگی شهرداری بندرعباس و ایرادات جدی در حوزه مدیریت شهری و خدمت‌رسانی، تذکر داده‌ام.

بیانیه‌ منصور آرامی درباره تخریب آلونک شهروند بندرعباسی/ بی‌انگیزگی در شهرداری را بارها تذکر داده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور آرامی نماینده مردم شریف حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت تخریب آلونک بانوى بندرعباسی در این خصوص به مردم گفت:

**مستحضرید بنده بیش از چند ماه است بارها به مسئولان امر از جمله استاندار، رئیس سازمان شهرداری‌ها و حتی وزیر کشور در خصوص بی‌انگیزگی شهرداری بندرعباس و ایرادات جدی در حوزه مدیریت شهری و خدمت‌رسانی به مردم تذکر داده و حتی موضوع را در قالب تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری‌های کشور و‌ سؤوال از وزیر کشور نیز پیگیری کرده‌ام.

**پیرو همین اقدامات، سازمان شهرداری‌ها با اعزام تیمی ۷ نفره از شهرداری بندرعباس بازرسی بعمل آورده و به تخلفات و‌ کاستی‌های آن در خصوص مسائل فنی، اجرایی، نیروی انسانی و مالی پی برده است.

**رفتار پرسنل شهرداری در برخورد غیر اصولی و خارج از رفتار انسانی با یک زن سرپرست خانوار و  چند کودک صرف نظر از علل و عوامل اصلی آن که به ضعف دولت و سایر دستگاه‌ها در تهیه مسکن برای نیازمندان مرتبط است، ناشی از بی‌تدبیری، سوءمدیریت و بی‌انگیزگی مدیریت شهری در سطح کلان است که تا سطح عوامل اجرایی میدانی و کارمندان جزء این نهاد مهم تسری یافته است و چنین پدیده‌های تلخی را رقم می‌زند.
 
**لذا بر خود لازم می‌دانم ضمن اظهار تاسف از وضعیت کنونی مدیریت شهری و رفتار اخیر با یک نیازمند بی‌پناه، از استاندار محترم و وزارت کشور درخواست نمایم با توجه گزارش مستند سازمان شهرداری‌ها در خصوص سوء‌مدیریت در این نهاد، با قید فوریت اقدام نموده و از حیف و‌ میل اموال و سرمایه عمومی جلوگیری نمایند.

**همه این نکات را در کنار برخورد نهادهای نظارتی و ‌امنیتی با شهرداری بندرعباس و تذکرات مکرر آنها باید با جدیت در دستور کار قرار دهند.

**مردم شریف بندرعباس مطمئن باشند در راستای قسمی که برای دفاع از حقوق مردم  یاد کرده‌ام هم موضوع مصوبات قانونی برای تهیه مسکن اقشار آسیب‌پذیر و هم این موضوع را که ناشی از ضعف عملکرد وزارت کشور‌‌، سازمان شهرداری‌ها، استانداری هرمزگان و شهرداری بندرعباس است دنبال خواهم کرد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول